خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از ۱۸۰۰ عملیات توسط آتش نشانان ارومیه

اجرای بیش از ۱۸۰۰ عملیات توسط آتش نشانان ارومیه
کد خبر : ۱۵۳۵۲۵۶

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ارومیه گفت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار ۸۷۳ مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان ارومیه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید فروزین مهر در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان که در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد گفت: در ۶ماهه گذشته سال یک هزار و ۸۷۳ مورد عملیات توسط آتش نشانان در ارومیه انجام شده است که از این تعداد ۹۳۰مورد امداد و نجات و ۹۴۳ مورد مربوط به اطفای حریق بوده است.

فروزین‌مهر با اشاره به بهبود زیرساخت‌های ایمنی شهری افزود: در این مدت ۳۶۰۰ خاموش‌کننده دستی شارژ شده و ۱۴۲ مورد اخطاریه ایمنی صادر گردیده است تا ایمنی شهروندان و اماکن عمومی بهبود یابد.

وی میانگین زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در ارومیه را ۶ دقیقه و ۲۵ثانیه عنوان کرد و گفت: این زمان بسیار نزدیک به استاندارد جهانی است‌.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از کلنگ زنی و احداث ایستگاه آتش نشانی در ارومیه خبر داد و گفت: همچنین زمین احداث ایستگاه آتش نشانی در منطقه بادکی و چلو چاپان ارومیه تانین شده که در آینده نزدیک ساخت ایستگاه آتش نشانی در این مکان آغاز خواهد شد‌‌.

وی به لزوم بهره‌گیری  تجهیزات پیشرفته، و نرم افزار های نوین جهت افزایش سرعت و دقت عملیات‌های امداد و نجات در آتش نشانی تاکید کرد و گفت:در همین راستا،سیستم های ارتباطی آتش نشانی ارومیه تجهیز شده و تا یک هفته آینده بی سیم های مجهز تحویل آتش نشانی خواهد شد.

فروزین مهر در ادامه به موفقیت تیم آتش نشانی ارومیه در مسابقات چالش های آتش نشانی که در مشهد برگزار شد اشاره کرد و گفت:  در این مسابقات تیم آنش نشانی ارومیه جز ۱۰ تیم برتر قرار گرفته که نشان دهنده تلاش و حرفه ای بودن آتش نشانان است‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز