خبرگزاری کار ایران

استاندار:

مدیران کهگیلویه و بویراحمد زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنند

مدیران کهگیلویه و بویراحمد زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنند
کد خبر : ۱۵۳۴۷۹۴

نگاه جزیره ای به توسعه استان کمکی نمی کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران این استان خواست که زمینه حضور سرمایه گذاران را در این استان فراهم کنند و طوری رفتار نکنند که سرمایه‌ گذاران از سرمایه گذاری در این استان خودداری کرده و بخاطر رفتار نادرست مدیران، حاضر به سرمایه گذاری نشوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "یدالله رحمانی" در جمع اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد بر فعال شدن کارگروه جذب سرمایه گذار با هدف رشد و توسعه استان تاکید کرد و اظهارداشت: اصلی‌ترین وظیفه مدیران حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه در کنار کارگروه تسهیل نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا بتوانیم کارهای بزرگی در سطح استان انجام دهیم، خاطرنشان کرد: امنیت و فراهم کردن بستر برای فعالیت بخش خصوصی و حوزه تولید از وظایف دولت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اصلی ترین وظیفه دولت‌ها در کنار تامین امنیت را فراهم نمودن معیشت مردم و رفع دغدغه آنها عنوان و یادآورشد: دولت چهاردهم،  دولت وفاق، همدلی و همراهی با استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی و طبیعی است. 

رحمانی باتاکید براینکه نیازمند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کمک دستگاه قضایی هستیم اما باید راهکاری وجود داشته باشد که با حفظ محیط زیست بتوانیم فعالیت‌های اقتصادی برای مردم تعریف کرد، ادامه داد: امکانات و ظرفیتی که کهگیلویه و بویراحمد دارد باید منجر به بهبود زندگی مردم شود.

وی، اتصال به شبکه ریلی، داشتن فرودگاه کارآمد، احداث آزاد راه و بزرگراه و توسعه محورهای ارتباطی را زمینه‌ساز حضور و جذب سرمایه گذار ذکر و تصریح کرد: تا زمانی که این زیرساخت ها را نداشته باشیم نمی‌توانیم درحوزه تولید به رقابت بپردازیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان‌های کمتر برخوردار چون استان ما آنچه بیشتر از کار سیاسی لازم و ضروری است، کار در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجرایی است و نتیجه کار در این حوزه ها باید مُنجر به بهبود شاخص زندگی مردم شود.

رحمانی بر فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذار در استان و تسهیل صدور مجوزها تاکید و اظهارداشت: کارگروه جذب سرمایه گذاری در استان باید فعال شود و دستگاه قضایی، سیستم مالیاتی و تامین اجتماعی به کمک بخش تولید بیایند تا موانع پیش رو رفع شود.

وی گفت: کارآمدی شورای تامین در استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب سرمایه گذاران در این استان باید دوچندان تر از قبل شود.

مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار تاکیدکرد  که نگاه جزیره ای، کمکی به توسعه این استان نمی کند و استان باید یکپارچه شود.

"محبوب افراسیاب" با بیان اینکه توسعه استان باید مورد توجه همه مسوولان و مدیران باشد، خاطرنشان کرد: با وجود پتانسیل‌های فراوان، نیازمند سرمایه گذاری و حمایت مستمر از سرمایه گذاران هستیم.

وی گفت: ما در مجموعه قضایی و در کنار مجموعه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان از برنامه های توسعه ای حمایت نموده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز