با تشکیل کارگروههای تخصصی؛
مدیریت شهری استان قزوین بهبود مییابد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از تشکیل کارگروههای تخصصی در حوزه مدیریت شهری استان با هدف بهرهگیری از ظرفیت نخبگان و همکاری مشترک در حل مشکلات این حوزه خبر داد.
به گزارش ایلنا، وحید درگی با اعلام این خبر گفت: تشکیل کارگروهها فرصتی است تا از طریق همکاری و همفکری، به چالشهای موجود در مدیریت شهری پاسخ دهیم.
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: این کارگروهها در ۹ محور اصلی شامل حوزههای اداری، مالی و حسابداری، درآمد و سرمایهگذاری، شهرسازی و معماری، عمرانی و ترافیک، حقوقی و قراردادها، خدمات شهری و فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی و خدمات الکترونیک فعالیت خواهند کرد.
وی همچنین به مزایای تشکیل این کارگروهها اشاره کرد و افزود: این کارگروهها میتوانند به وحدت رویه در فرآیندهای شهرداریها کمک کنند، همچنین میتوانند بهعنوان بازوی مشورتی دفتر امور شهری عمل کنند و در ارزیابی عملکرد جامع شهرداریها و اجرای پروژههای تخصصی مؤثر باشند.
درگی خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی این کارگروهها موجب افزایش کیفیت خدمات شهرداریهای استان شود و در نهایت به بهبود شرایط زندگی شهروندان کمک کند.
وی یادآور شد: این اقدام نشاندهنده عزم و اراده مدیریت استان برای استفاده بهینه از ظرفیتهای انسانی و فنی در حوزه مدیریت شهری است.