خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

سازمان بازرسی به گردش های مالی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مناطق نفت‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد ورود کند

سازمان بازرسی به گردش های مالی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مناطق نفت‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد ورود کند
کد خبر : ۱۵۳۳۷۰۲

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بازرسی کشور خواست به گردش‌های مالی و بانکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مناطق نفت‌خیز در این استان ورود کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدنصیر حسینی" در نشست شورای مدیران منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور در یاسوج گفت: سازمان بازرسی به گردش‌های مالی و حساب‌های بانکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین مناطق نفت‌خیز که در خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری می‌کنند ورود کند تا مردم این استان بتوانند از مزایا و ظرفیت‌های مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در زمینه تسهیلات بانکی، مباحث مالی و بیت‌المال، واگذاری کار به پیمانکاران و همچنین مسائل اقتصادی و واگذاری مسئولیت‌ها به افراد دقت شود، اظهار داشت: روند کنونی این مسیر باید اصلاح و مراقبت‌ها افزایش یابد.

امام جمعه یاسوج، رسالت سازمان بازرسی را رسالت مراقبتی و نظارتی عنوان و خاطرنشان کرد: در جامعه ممکن است افرادی سهواً و یا عمداً از مسیر عدالت‌محوری و قانون محوری تخطی کرده و باعث ناهنجاری‌هایی در جامعه شوند که در این زمینه سازمان بازرسی باید در جهت راهنمایی و برخورد قانونی با این افراد همت گمارد تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی مراقبت و صیانت شود.

حسینی از مسوولان سازمان بازرسی خواست که مدیریت کار را بر مبنای عدالت  قرار داده و در همه زمینه‌ها نظارت را جدی بگیرند بطوری‌که گِره‌های تولید را باز کرده و تسهیل‌کننده امور باشند تا مشکلات مردم زودتر رفع شود.

محمدمهدی صالحی بازرس کل قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست با تشریح عملکرد بازرسی کل این استان در یکسال گذشته، اظهار داشت:  لغو مصوبه شورای شهر یاسوج در پرداخت عوارض به مالکان زیر ۵۰۰ مترمربع در دیوان عدالت اداری از جمله اقدامات مهم بازرسی کل استان در سال گذشته است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از راه اندازی شعبه ویژه بازپرسی و دادیاری برای سازمان بازرسی کل استان خبرداد و خاطرنشان کرد: پرونده‌های سازمان بازرسی بصورت ویژه و خارج‌ از نوبت در این شُعَب رسیدگی می شود.

سید وحید موسویان گفت: بنا نداریم برای هر شخصی براحتی پرونده تشکیل دهیم اما اعتقاد داریم با هم‌افزایی و تعامل با سازمان بازرسی در برابر کسانی که در حوزه تولید، اقتصاد، صنعت و معیشتِ مردم، خِللی بوجود می‌آورند باقدرت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: در جلسات رسیدگی پرونده‌های سازمان بازرسی، بازرسان آن حوزه باتوجه‌ به اِشراف کامل و تخصصی بر موضوعات، حضور داشته باشند تا نسبت به صدور رأی عادلانه، اقدامات لازم بعمل آید.

گفتنی است: بازرسان کل استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان و خوزستان در این نشست، به تشریح عملکرد بازرسی‌های کل این مناطق در سال گذشته پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز