خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

خرید ۲۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری البرز

خرید  ۲۸  دستگاه انواع  ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری البرز
کد خبر : ۱۵۳۲۷۹۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از خرید ۱۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی فر با اشاره به خرید تجهیزات راهداری استان، اظهار کرد: با خرید ۱۳  دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای راهداری البرز آمار ماشین آلات راهداری این استان به ۱۵۹ دستگاه افزایش یافت.

مدیر کل راهداری البرز تصریح کرد: ۷ دستگاه لودر ۵  تن، ۴ دستگاه کامیونت گشت راهداری، یک دستگاه اسکیدلودر (بابکت)، یک دستگاه لیفتراک، ۴  دستگاه برف خور تراکتوری، ١٠ تیغه برف روی کامیونی و یک دستگاه کفی دو محور با اعتباری بالغ بر ۷۰  میلیارد تومان از بودجه های ملی و استانی خریداری شد.

زندی فر خاطرنشان کرد: در همین راستا با توجه به فرارسیدن فصل سرما بازسازی و تعمیر ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این اداره کل در دستور کار قرار گرفت. که با استفاده از توان نیروهای این اداره کل ۱۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین استان های البرز، تهران ،مازندران، قزوین و جنوب سمنان (شاهرود) با اجرا ‌و نظارت این اداره کل در این استان درحال بازسازی و تعمیر اساسی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خاطرنشان کرد : ماشین آلات جدید خریداری شده، در محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز