خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور استان خبرداد؛

برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس معرفی شدند

برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس معرفی شدند
کد خبر : ۱۵۳۲۴۵۰

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس از مشخص‌شدن تعدادی از برگزیدگان جوایز علمی این مجمع خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرور فارس، حبیب شریف امروز، اول مهرماه در نشست مجمع خیران نخبه پرور فارس در این باره گفت: فاطمه سلمانی‌نژاد، برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه (از اساتید دانشگاه شیراز در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی) برگزیده این دوره مشخص شد.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بیان کرد: فاطمه سلمانی‌نژاد فارغ‌التحصیل دانشگاه شیراز برگزیده پنجمین دوره این جایزه شد که با هماهنگی با انجمن گیاه پزشکی کشور و همزمان با اجرای مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنگره ملی گیاه پزشکی که در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ که در تهران بر گزار شد از وی تقدیر به‌عمل آمد.

شریف همچنین گفت: برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسورعلی‌نقی مصلح‌شیرازی در زمینه کارآفرینی مشخص شدند.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور مصلح شیرازی (از اساتید دانشگاه شیراز) در زمینه ایده‌های نوآورانه و اجرا شده در طراحی کسب و کار و کارآفرینی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح شیرازی بررسی شد.

وی افزود: با توجه به مدارک ارسال شده و بررسی اسناد، این جایزه به‌صورت مشترک بین محمدمهدی ظرافت عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و مجید شکری دودجی فارغ‌التحصیل این دانشگاه که موفق به ایجاد یک شرکت در محل پارک علمی و فناوری فارس گردیده، اختصاص یافت و ان‌شاءالله در یک مراسم با شکوه از این افراد تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور رضا ملک‌زاده در زمینه بیماری‌های گوارشی و کبد، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای این جایزه بررسی شد. با توجه به مدارک ارسال شده، مهدی ملک‌پور، دکتری عمومی و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان برگزیده این دوره انتخاب شدند.

شریف تصریح کرد: مجمع خیران نخبه‌پرور فارس تقاضامند است در راستای ترویج فرهنگ نخبه پروری که هدف اصلی این مجمع است، دست‌اندرکاران را حمایت کنند.

وی گفت: ضمن تشکر از کلیه متقاضیان این جوایز، ان‌شاءالله که با تداوم برگزاری این مسابقات بتوان ضمن پاسداشت و تکریم از نخبگان، دانشمندان و بزرگان، انگیزه لازم در بین جوانان این کشور در ایجاد یک رقابت سالم علمی را فراهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز