خبرگزاری کار ایران

"جزئیات جدید ساماندهی آبشوران از سوی شهرداری کرمانشاه"

"جزئیات جدید ساماندهی آبشوران از سوی شهرداری کرمانشاه"
کد خبر : ۱۵۳۱۴۸۴

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در تلاشیم پروژه ساماندهی آبشوران در محدوده سه راه برق در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام اعتصام فر در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران در محدوده سه راه برق پرداخت و گفت: بر خلاف تصور عموم که شهرداری را متولی یا مسئول در خصوص پل آبشوران - سه راه برق- می دانند، باید یادآوری کرد که این پروژه از پروژه های شرکت آب منطقه ای می باشد و شهرداری کرمانشاه با توجه به ریزش پل در راستای رفع خطر، با آن شرکت جهت اجرای پروژه همکاری می‌کند.

اعتصام فر افزود: براساس صورتجلسات انجام شده مقرر شد دستگاه های اجرایی که تاسیسات زیرزمینی در این محدوده دارند، قبل از اجرا نسبت به جابجایی تاسیسات و رفع معارض اقدام کنند که این دستگاه‌ها جابجایی تاسیسات را به زمان اجرا موکول کردند و پس از شروع کار توسط پیمانکار شهرداری، تعدادی از دستگاه‌ها نسبت به رفع معارض و جابجایی تاسیسات اقدام کرده و تعدادی دیگر از دستگاه‌ها هم اعلام کرده‌اند که امکان جابجایی تاسیسات برای آنها وجود ندارد و تاسیسات آنها باید در همان محل باقی بماند.

وی با بیان اینکه زمان جابجایی تاسیسات اجرای پروژه را مدتی راکد و تعطیل کرد، افزود: همچنیندر مجاورت تاسیساتی که در محل باقی می‌مانند، روش عملیات اجرایی که باید با ماشین آلات انجام شود، به روش دستی تغییر پیدا کرده که این موضوع موجب چند برابر شدن زمان اجرا پروژه شده است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: باید به این موضوع هم توجه داشت که شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به عنوان متولی پروژه قبلا اعلام کرده انجام این پروژه حداقل سه ماه زمان نیاز دارد، اما قطعا زمان اجرا توسط پیمانکار شهرداری به مراتب کمتر از این زمان خواهد بود.

اعتصام فر با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه تمام توان خود را جهت انجام پروژه خواهد گذاشت، گفت: با تمهیداتی که توسط شهردار کرمانشاه اندیشیده شده، این پروژه در کمترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.

روز گذشته دادستان کرمانشاه خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و شهرداری را مکلف کرد ظرف یک ماه آینده نسبت به ساماندهی «آبشوران» در محدوده سه راه برق اقدام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز