خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج پیشنهاد داد؛

اجرای طرح دایمی ترافیک یا زوج و فرد جهت کاهش ترافیک شهر

اجرای طرح دایمی ترافیک یا زوج و فرد جهت کاهش ترافیک شهر
کد خبر : ۱۵۳۰۴۹۷

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر ماه و ایجاد ترافیک سنگین صبح و ظهر گاهی و ترافیک هسته مرکزی این کلانشهر پیشنهاد اجرای طرح دایمی ترافیک یا زوج و فرد را داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در شصت و هفتمین جلسه کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از خدمات پلیس راهور به کسری نیروی انسانی این دستگاه اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از دستگاه هایی که از سوی شهرداری حمایت می‌شود، پلیس راهور است، اظهار کرد: انتظاراتی که مدیریت شهری از پلیس راهور دارد به همین دلیل کسری نیروی انسانی براورده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد ترافیک شهر با نظارت و حضور پلیس راهور و جلوگیری از تخلفات شهروندان از جمله پارک دوبل رفع می‌شود، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیشتر این دستگاه است که امیدواریم شاهد این امر باشیم.

عضو شورای شهر کرج همچنین به اجرای طرح زوج و فرد در دوره ششم مدیریت شهری در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز انتظار می‌رفت که در راستای اجرای دائمی طرح در طول سال کوشا باشد. 

رحیمی اضافه کرد: می‌توان با بازنگری محدوده طرح زوج و فرد موضوع ترافیک هسته مرکزی کلانشهر ها و ایام تحصیل را کاهش داد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج در ادامه به بهره گیری از دانش آموزان در کاهش ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: دانش آموزان را با عنوان همیار پلیس و لباس فرم پلیس به همکاری دعوت کنیم.

وی افزود: این امر نیز به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فرهنگی امکان پذیر است و می‌توان آموزش های لازم در خصوص گذر از معبر و .... به دانش آموزان داد و از این آینده سازان در ترویج فرهنگ شهروندی در این خصوص کمک گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز