خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

مدیریت ارشد استان پای کار برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین نیست

مدیریت ارشد استان پای کار برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین نیست
کد خبر : ۱۵۳۰۴۱۰

عضو شورای شهر قزوین گفت: مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌های فرهنگی پای کار هفته فرهنگی قزوین نیستند و شهرداری به تنهایی برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسین صلح جو با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین باید دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان نیز مشارکت داشته باشند اظهار کرد: در ادوار گذشته شاهد همکاری و مشارکت خوب سازمان‌ها و مدیریت ارشد استان در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بودیم اما به مرور این مشارکت کمرنگ شد.

این عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین در حال حاضر به صورت یکه و تنها برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین را اجرا می‌کند.

 وی ادامه داد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته قزوین سازمان فرهنگی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و ورزشی برنامه‌های خوبی تدارک دیده که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخش دیگری نیز در دستور کار اجرا قرار دارد.

به گفته صلح جو، اجرای برنامه‌های هفته قزوین در هفت بخش شامل ورزشی، رونمایی کتاب، هنرهای آیینی، گردشگری، نشاط، گذر هنر قزوین، احیای بازی‌های بومی و محلی قزوین و سرگرمی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این برنامه‌ها از هنرمندان بومی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری‌ قزوین در برنامه‌های هفته قزوین امسال از ظرفیت هنرمندان بومی و محلی مختلف در زمینه‌های مختلف که در کلان مطرح هستند اما خوب دیده نشده‌اند استفاده کرده است.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین در نواحی منفصل شهری و کم برخوردار همچون چوبیندر، مشعلدار و ناصرآباد نیز برنامه‌های مختلفی با استفاده از ظرفیت هنرمندان مختلف اجرا شده است. 

 وی با بیان اینکه به مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نمره قبولی می‌دهم، افزود: مجموعه سازمان‌های شهرداری تشکیلات محور هستند و سازمان فرهنگی هم مستثنا از رویه نظم و انضباط مالی نیست و بدون مصوبه شورا و دستور شهردار اقدامی در آن انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز