خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی جایگاه برتر در تحقق اهداف قضایی کشور را کسب کرد

آذربایجان غربی جایگاه برتر در تحقق اهداف قضایی  کشور را کسب کرد
کد خبر : ۱۵۲۹۵۳۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بر اساس ارزیابی‌های کشوری آذربایجان غربی جایگاه برتر را در تحقق اهداف و برنامه‌های قوه قضاییه طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر عتباتی، در جلسه مدیران دستگاه قضایی و مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با اشاره به تعامل بسیار سازنده با مجمع نمایندگان اظهار کرد: دستگاه قضایی احترام ویژه ای به جایگاه نمایندگی مردم و حل مشکلات پیرامونی قائل است.

وی‌ ادامه داد: افزایش اعتبارات و اعطای مجوز برای افزایش کادر اداری برای ارائه خدمات و تقویت فعالیت های دستگاه قضایی از جمله مواردی است که می تواند در ارتقای عملکرد این استان موثر باشد.

وی با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با بیان کمبودهای مجموعه‌های قضایی اضافه کرد: نمایندگان همواره همراه قوه قضاییه بوده و در حمایت از آزادسازی زندانیان، ترویج فرهنگ عفو و بخشش همراهی خوبی داشته به طوری که در ۴۰ روز اخیر شاهد ۱۷ فقره سازش در پرونده‌های قصاص هستیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت متداول توانست بر اساس ارزیابی‌های کشوری رتبه اول را شاخص تحقق اهداف و برنامه‌های قوه قضاییه را کسب کند که این امر با همکاری همه بخش ها امکانپذیر شده است.

عتباتی با اشاره به شرایط مرزی این استان تاکید کرد: رویکرد دستگاه قضایی استان، پیشگیری از وقوع جرم و ارائه خدمات مشاوره بهتر برای کاهش جرایم در بین مردم است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز