خبرگزاری کار ایران

کُشته شدن یک مادر و دو فرزند در تصادف سی سخت

کُشته شدن یک مادر و دو فرزند  در تصادف سی سخت
کد خبر : ۱۵۲۹۰۲۷

سه عضو یک خانواده که گفته می شود اهلیت بهبهانی از استان خوزستان دارند و درحال گذران تفریحات آخر تابستان در شهر توریستی سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند، در یک تصادف هولناک، کُشته شدند.

"پارسا شعبانی" فرماندار شهرستان دنا در گفت و گو با ایلنا از سی سخت گفت: متأسفانه، سه عضو یک خانواده که شامل یک مادر و ۲ فرزند او می شود در محدوده شهر سی سخت مرکز این شهرستان، بدلیل وقوع سانحه تلخ تصادف، جان خود را از دست دادند.

وی با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تاسفبار برای میهمانان تابستانی در شهرستان دنا، اظهارداشت: اَجساد این سانحه به درمانگاه سی سخت انتقال داده شده است.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلایل وقوع این تصادف از سوی پلیس درحال بررسی و بطورحتم پس از مشخص شدن، به اطلاع عموم رسانده می شود.

شعبانی با بیان اینکه شهرستان دنا بویژه شهر توریستی سی سخت در هفته پایانی تعطیلات تابستانه میزبان میهمانان مختلفی از ایران و کشورهای همسایه است، گفت: از تمام میهمانان و مسافران مُصرانه می‌ خواهیم در کمال آرامش از مناطق زیبای سیاحتی و اماکن زیارتی شهرستان دنا دیدن کنند و عجله‌ای برای ترددها در محورهای اصلی و فرعی نداشته باشند.

به گزارش ایلنا، شهرستان دنا از شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بشمار می رود که گردش پذیرترین شهرستان استان نیز است.

شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در تمامی فصول سال بدلیل داشتن مناطق متعدد و زیبای گردشگری بعلاوه برخی اماکن مذهبی، میزبان گردشگران، مسافران و میهمانان داخلی و خارجی است.

آب و هوای دلکش، باغات گسترده بویژه تاکستان ها، ارتفاعات زیبای دنا با بیش از ۵۵ قله، چشمه‌سارهای فراوان و رودخانه بی نظیر بشار، شالیزارها و البته روستای کریک، اماکن متعدد باستانی نظیر غار ده شیخ و پل پاتاوه، شهرستان دنا را برای میهمانان و مسافران، یک شهرستان آرامش بخش ترسیم کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز