خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام:

جبهه اصلاحات گزینه‌ برای تصدی استانداری پیشنهاد نداده است

جبهه اصلاحات گزینه‌ برای تصدی استانداری پیشنهاد نداده است
کد خبر : ۱۵۲۸۶۲۹

رئیس جبهه اصلاحات از عدم معرفی گزینه برای تصدی پست استانداری ایلام خبر داد و شاخص هایی برای آن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رویا ارغند گفت: جبهه اصلاحات استان ایلام تا کنون ، هیچ گزینه ای را برای تصدی استانداری ایلام ، پیشنهاد نداده است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام افزود: گزینه استانداری ایلام باید بومی باشد، ملی فکر کند و در تعامل با دولتمردان و تمرکز بر توسعه پایدار بر حل مشکلات استان اصرار و پافشاری کند.

رویا ارغند گفت: این روزها از گزینه های مختلفی برای تصدی مسئولیت استانداری ایلام نام برده می شود اما شاخص جبهه اصلاحات برای استاندار جدید داشتن دغدغه،  منافع عامه  و حل چالش های استان  بخصوص مشکلات حوزه اقتصادی با جذب حداکثری بودجه و با استفاده از پتانسیل های موجود در استان و جذب سرمایه گذاران  ، همچنین نگاه ویژه به جوانان و موضوع اشتغال آنان است.

وی با تاکید  بر اینکه، ایلام به استاندار بومی،  توانمند، باتجربه،  توسعه محور، تعامل گرا  و خوش‌فکر  نیاز دارد  که ضمن استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و بهره گیری از مشورت بزرگان و صاحبنظران استان بتواند با دولتمردان در سطح ملی برای پیشبرد توسعه استان، ارتباط موثر برقرار کند.

بنابراین ضمن جلب توجه دست اندرکاران وزارت کشور به  شاخص های مذکور ، خدمت مردم عزیز استانم عرض می کنم  که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  همچنان همراه و همدل و همصدا با عامه مردم و عموم اصلاح طلبان برای زمینه سازی ورود  استاندار شایسته و مورد پذیرش  مردم استان ، تلاش کرده و گام بر می‌دارد و قطعا از کسی که مقبول و مورد وثوق عموم مردم استان باشد؛ حمایت خواهد کرد.

وی در پایان افزود: احتمال  دارد که جبهه اصلاحات با همفکری عموم اصلاح طلبان  و با توجه به نظر عامه مردم استان، در روزهای آینده  نسبت به ارائه لیست پیشنهادی به مقامات مربوطه  اقدام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز