خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

نرخ نامه سرویس مدارس خرم آباد اعلام شد

نرخ نامه سرویس مدارس خرم آباد اعلام شد
کد خبر : ۱۵۲۸۴۳۶

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد نرخ نامه سروس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را در این شهر اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سجاد کاظمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ نامه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: بر این اساس برای سرویس های مینی بوس مسیرهای تا ۲ کیلومتر مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، ۲ تا چهار کیلومتر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و از چهار تا ۶ کیلومتر نیز پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد ادامه داد: همچنین برای خودروهای ون نیز مسیرهای مذکور به ترتیب مبالغ چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، ۶ میلیون ریال و هفت میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و همچنین خودروهای سواری نیز به ترتیب پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و ۹ میلیون ریال تعیین شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد تنها مرجع صدور مجوز برای رانندگان متقاضی سرویس مدارس است یادآور شد: این نرخ ها در خودروی سواری برای چهار سرنشین، ون ۱۰ سرنشین و مینی بوس به تعداد ۱۶ سرنشین تعریف شده و نسبت به سایر موضوعات توافقی است.

وی عنوان کرد: با هرگونه تخلف و دریافت وجه اضافی از سوی رانندگان برخورد و علاوه بر جریمه نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد اضافه کرد: والدین در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد و یا با شماره تلفن ۳۳۳۱۱۸۰۳۳ مراتب را برای رسیدگی و برخورد اعلام کنند.

کاظمی تاکید کرد: والدین باید برای ایاب و ذهاب دانش آموزان خود تنها از سرویس های دارای مجوز و برچسب سازمان استفاده کنند و رانندگان متقاضی نیز می توانند تا قبل از یکم مهرماه مراحل ثبت نام خود را در سازمان حمل و نقل شهرداری کامل کنند در غیر اینصورت خودروهای متخلف فاقد مجوز توقیف و برخورد قانونی لازم با آنان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز