خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر محمدیه:

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مدیریت شهری است

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مدیریت شهری است
کد خبر : ۱۵۲۷۹۸۶

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: با توجه به افزایش جمعیت محمدیه و مهرگان، یکی از مطالبات جدی مدیران و شهروندان، شهرستان شدن محمدیه است و این امر استقرار اداره‌ها، افزایش سرانه‌ها و کاهش مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علی حبیبی در دیدار با سردار آبنوش، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و شهروندان محمدیه با اشاره به بحث بیمارستان و کمبود درمانگاه در بخش محمدیه گفت: وجود جمعیت در محمدیه، مهرگان، شهرها و روستاهای همجوار نیازمند درمانگاه و بیمارستانی است که جوابگوی مشکلات درمانی شهروندان باشد.

رئیس شورای شهر محمدیه ادامه داد: در این زمینه علی‌رغم‌ برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد استانی و مربوطه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به وجود دانش‌آموزان و تردد در شهرهای همجوار به جهت کمبود فضاهای آموزشی عنوان کرد: کمبود فضاهای آموزشی یکی از موضوعاتی است که علاوه بر مدیران شهری خانواده‌ها را نیز دچار دغدغه کرده و چه بسا مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است.

حبیبی درباره کمبود آب شرب در محمدیه و مهرگان گفت: در تابستان امسال متاسفانه شاهد کمبود آب شرب بودیم که نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه بود و این امر مشکلاتی را ایجاد کرده بود و شهروندان جهت حل مشکلات به شهرداری و شورا مراجعه می‌کردند.

وی با اشاره به مشکلات مهرگان اظهار کرد:ساخت شهر مهرگان بدون زیرساخت‌ها و کمبود فضاهای آموزشی، درمانی و فرهنگی به بروز مشکلاتی منجر شده است.

رئیس شورای شهر محمدیه درباره ورودی و خروجی‌های شهر بویژه پل خلیج فارس گفت: متاسفانه ورودی‌های محمدیه و مهرگان در شأن این شهرها نیست، فاقد روشنایی کافی جهت تردد خودروها هستیم و‌ این حوادث زیادی را به وجود آورده و امیدواریم که مدیران مربوطه جهت ایمن سازی و توجه ویژه به ورودی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز