خبرگزاری کار ایران

طی یک سال گذشته انجام شد؛

پرداخت ۲۷ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به متقاضیان البرزی

پرداخت ۲۷ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به متقاضیان البرزی
کد خبر : ۱۵۲۷۵۷۰

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز از پرداخت ۲۷ هزارو۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی یکسال گذشته به متقاضیان البرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی غیاثی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: تاسیس بانک توسعه تعاون در ۱۵ مرداد ۸۸ اتفاق افتاد و طی ١۵ سال، تسهیلات زیادی در بخش تعاون پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون البرز با اشاره به پرداخت ٢٧ هزارو ٣٠٠ میلیارد ریال تسهیلات طی یکسال گذشته، ادامه داد: پرداخت ۵٠هزار میلیارد ریال تسهیلات جزو تعهدات بانک توسعه تعاون استان البرز بود که در قالب ٣ هزارو ٢٨٠ پرونده و بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بخش تعاون تعلق گرفت.

غیاثی گفت: مقرر بود ٧٠ درصد تسهیلات در بخش تعاون پرداخت شود که تا حدود ۶۸ درصد (بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال) تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و ٣٠ درصد دیگر نیز در بخش تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت شد.

این مدیر بانکی در البرز اضافه کرد: طی یکسال گذشته ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج، ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری و ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار متقاضیان استانی قرار گرفت.

وی در ارتباط با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد البرز، افزود: ٢٠١ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی و‌ ٨٢ میلیارد ریال نیز به مددجویان کمیته امداد تعلق گرفت.

غیاثی در ارتباط با تسهیلات مشاغل خانگی گفت: ١٢٣میلیارد ریال در قالب ۴۵ پرونده پرداخت شد. برای بخش تعاون یک خط اعتباری هزار میلیاردی داشتیم که از محل منابع داخلی خود برای بخش تعاون انجام شد و در این راستا در سال ۱۴۰۱ مبلغ ٢٠هزار میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ٣٠هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۳ این رقم با افزایش سه برابری به ٨٠هزار میلیارد ریال رسید.

وی در پایان اظهار داشت: در شعبات توسعه تعاون استان البرز نیز به تعاونگران از این خطوط اعتباری تسهیلات پرداخت کردیم و مجموعاً تا سال گذشته بیش از هزار میلیارد ریال پرداخت شد. امسال نیز اعتباری بالغ بر هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال اختصاص داده شده که اگر این هم در اختیار متقاضیان قرار بگیرد، می‌توانیم رقم بیشتری بگیریم اگر تعاونی‌ها از این اعتبار استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز