خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خبر داد؛

قتل یک زن با سلاح گرم به دست همسرش / قاتل با تیراندازی پلیس دستگیر شد

قتل یک زن با سلاح گرم به دست همسرش / قاتل با تیراندازی پلیس دستگیر شد
کد خبر : ۱۵۲۷۱۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری فردی که پس از قتل همسرش به‌ کوه‌های اطراف اراک متواری شده بود خبر داد و گفت: عصر امروز یکشنبه مردی با سلاح گرم همسر خود را در باغات نظم آباد اراک به قتل رساند، 2 نفر دیگر را مجروح کرد و خودش نیز با تیراندازی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا معیریان افزود: زنی به همراه برادرش و کارشناس دادگستری، برای توقیف مکانی از همسر خود برای دریافت مهریه به نظم‌آباد مراجعه کرده بود، اما همسر این فرد که مردی 60 ساله بود با شلیک گلوله زن را به قتل رساند و 2 نفر همراه وی را مجروح کرد. قاتل پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شد.

وی ادامه داد: با اعلام این اتفاق به پلیس 110 بلافاصله واحد گشت انتظامی شهرستان اراک در محل حاضر شدند. با حضور پلیس در محل، تحقیقات میدانی در خصوص پیگیری پرونده قتل آغاز و مشخص شد این خانم به جهت توقیف اموال همسرش به همراه برادر و کارشناس دادگستری به منطقه نظم‌آباد  اراک مراجعه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد قاتل با سلاح گرم به سمت همسرش شلیک کرده و پس از قتل خانم و مجروح کردن برادر خانم و کارشناس دادگستری حاضر در محل به کوه‌های اطراف متواری می‌شود. پلیس برای دستگیری قاتل بلافاصله به عملیات تعیقب و گریز پرداخت.

سرهنگ معیریان تصریح کرد: با سرعت عمل مأموران انتظامی شهرستان اراک، قاتل متواری پس از گذشت 4 ساعت از وقوع قتل، در کوه‌های اطراف نظم‌آباد در درگیری با پلیس و شلیک مأموران مجروح و دستگیر شد. در عملیات تعیقب و گریز، قاتل بارها به سمت مأموران شلیک کرد، اما خوشبختانه آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد.

وی به فرایند درمانی قاتل و 2 مجروح دیگر اشاره کرده و در این خصوص بیان داشت: قاتل بعد از دستگیری توسط پلیس به بیمارستان منتقل شد. هم‌اکنون قاتل و 2 مجروح دیگر در حال مداوا هستند. از قاتل که دارای سوابق متعدد کیفری است یک قبضه سلاح کمری و مقادیر مهمات کشف شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز