خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خبر داد؛

اجرای 5 پروژه درمانی حوزه تأمین‌اجتماعی در استان مرکزی

اجرای 5 پروژه درمانی حوزه تأمین‌اجتماعی در استان مرکزی
کد خبر : ۱۵۲۷۰۵۹

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه در راستای توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی این استان تکمیل 5 پروژه در دستور کار قرار دارد، گفت: این پروژه‌ها درمانی شامل 3 درمانگاه در بیمارستان‌های شازند، محلات و شهید چمران ساوه و 2 سالن انبار دارویی در بیمارستان‌های شهید چمران ساوه و شازند است.

به گزارش ایلنا، روح‌اله سهرابی افزود: عملیات ساختمانی انبار دارویی در بیمارستان شهید چمران ساوه با متراژ 950 مترمربع و اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال و انبار دارویی شهرستان شازند با 850 مترمربع و اعتبار 270 میلیارد ریال به پایان رسیده و در حال تجهیز است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا در پایان سال جاری وارد مدار خدمتگزاری به مردم شود،ادامه داد: عملیات اجرایی 3 درمانگاه در بیمارستان‌های شازند، شهید چمران ساوه و شهرستان محلات طبق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید چمران به متراژ 3445 مترمربع با اعتبار اولیه 1000 میلیارد ریال، از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا است که تکمیل آن در دستور کار ویژه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

سهرابی تصریح کرد: همچنین پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان شهرستان شازند با اعتبار اولیه 1000 میلیارد ریال و متراژ 3350 مترمربع و درمانگاه تخصصی شهرستان محلات نیز با اعتبار اولیه 800 میلیارد ریال و متراژ 2550 مترمربع در حال انجام است که پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش تأمین‌اجتماعی استان مرکزی از 75 درصد فراتر رفته و به بیش از یک میلیون و 100 نفر رسیده است، بیان داشت: در این استان 3 بیمارستان، یک پلی‌کلینیک تخصصی و 8 مرکز سرپایی با بکارگیری 1592 نفر نیروی انسانی پزشک و پرستار به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز