خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تکمیل استخر قهرمانی کرمانشاه در دستور کار قرار دارد

تکمیل استخر قهرمانی کرمانشاه در دستور کار قرار دارد
کد خبر : ۱۵۲۶۷۳۵

پیگیری برای اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفری

استاندار کرمانشاه از تأمین اعتبار و تکمیل پروژه‌های ورزشی مهم استان، از جمله استخر قهرمانی و سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، امروز  ۱۷ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های دهکده المپیک اظهار داشت: متأسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در استان وجود دارد که از سال‌های گذشته باقی‌مانده و تکمیل نشده‌اند.

وی افزود: بخشی از بودجه استانی برای این پروژه‌ها اختصاص یافته، اما هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در تلاش هستیم با حمایت دولت، این پروژه‌ها را در بازه زمانی مناسبی به سرانجام برسانیم.

صحرایی همچنین به پروژه استخر قهرمانی اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از ابتدا تاکنون روند اجرایی این پروژه را پیگیری کرده است و ما نیز درصدد هستیم با نمایندگان استان دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه تأمین شود.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای بهره‌برداری این پروژه قابل تأمین است و تأخیر در تکمیل آن، مشکلات بیشتری در آینده به وجود خواهد آورد.

پروژه استخر قهرمانی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و شامل استخر قهرمانی، تمرینی و شیرجه است. این مجموعه تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت داشته و برای اتمام آن، ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک اشاره کرد و اظهار داشت: امروز از این پروژه نیز بازدیدی داشتیم. این سالن تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس اعلام مدیران پروژه، برای تکمیل آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. پیگیری‌های لازم برای تأمین این اعتبار در دیدار با وزیر ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز