خبرگزاری کار ایران

رئیس زندان گچساران به ایلنا خبرداد:

رهایی یک قاتل از چوبه دار

رهایی یک قاتل از چوبه دار
کد خبر : ۱۵۲۵۱۸۷

رئیس زندان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از رهایی یک قاتل از چوبه دار خبرداد.

"حیدر مرادی پور" در گفت و گو با ایلنا از گچساران گفت‌: همزمان با بیست هشتم صفر و رحلت پیامبر اکرم(ص)، زندانی محکوم به قصاص در زندان گچساران با رضایت اولیاء دم مورد، بخشش مهربانانه قرار گرفت و از زندان آزاد شد.

رئیس زندان گچساران افزود: پرونده زندانی آقای" م. ک" که از سال ۱۴۰۱ تاکنون به جُرم قتل در زندان گچساران در حال طی کردن دوران حبس خود بود در حوزه‌های مختلف انتظامی و قضایی رسیدگی و به قصاصِ نفس، دیه و حبس محکوم شد.

حیدری پور با تقدیر از دادستان، قضات حوزه های قضائی، شورای حل اختلاف زندان، خیرین و گذشت و بخشش خانواده مقتول، خاطرنشان کرد: زندانی نامبرده در طول مدت ۲ سال حضور در زندان با کمک کارشناسان و مسولین فرهنگی زندان نیز توانست تغییرات زیادی در رفتار و گفتار و همچنین مسیر زندگی خود ایجاد کند.

وی گفت: در کمیته‌های صلح و سازش و مُداخله دادستان، مراجع قضایی و پیگیری های مستمر مددکاران زندان، به حرمت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام محسن مجتبی (ع)،این بخشش مهربانانه انجام شد.

به گزارش ایلنا، شهرستان گچساران از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بشمار می‌رود که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان باوجود نعمات گسترده الهی نفت و گاز، متاسفانه از محرومیت‌های فراوانی نظیر بیکاری، فقر، آسیب های اجتماعی متعدد و بالا بودن نرخ نابهنجاری ها رنج می برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز