خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج:

برق های غیراستاندارد جمعه بازار یاسوج را آتش زد

برق های غیراستاندارد جمعه بازار یاسوج را آتش زد
کد خبر : ۱۵۲۵۱۳۳

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از آتش‌سوزی دوباره جمعه بازار این شهر بدلیل غیراستاندارد بودن شبکه برق این مکان ۳۰ ساله خرید و فروش مردم و مسافران اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمد رستمی" در گفت‌وگو با رسانه ها و با انتقاد شدید از بی توجهی شرکت های خدمات رسان به نحوه خدمات شان در جمعه بازار یاسوج، اظهار داشت: آتش‌سوزی در جمعه بازار شهر یاسوج در بامداد امروز دوشنبه دوازدهم شهریورماه شدید بود و متأسفانه با وجود چند خودروی آتش‌نشانی بدلیل حضور مردم و غرفه‌داران، خدمات‌رسانی بسیار سخت شد.

وی با قدردانی از نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و اورژانس یاسوج در همراهی با سازمان آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه آتش سوزی جمعه بازار، خاطر‌نشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع خود اجازه پیشروی آتش به سایر مغازه‌های بازار را ندادند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از سوختن کامل شش باب از مغازه‌های جمعه بازار در شعله‌های آتش بامداد امروز اظهار تاسف کرد و یادآور شد: متأسفانه برق جمعه بازار یاسوج استاندارد نیست و بارها در این خصوص مکاتبات لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان، شهرستان و سایر نهادهای مرتبط دیگر هم انجام داده ایم اما هیچ خبری دال بر رفع این غیراستانداردها به ما داده نشده است.

رستمی گفت: بافت اجتماعی حاکم بر محل جمعه بازار یاسوج بگونه ای است که وقتی اتفاق ناگواری چون آتش‌سوزی در این بازار رخ می دهد، مردم منطقه بیش از حد معمول هجوم آورده و در عملیات آتش‌سوزی اختلال به وجود آوردند.

وی افزود: بعضی از همین مردم، شیلنگ آب خودروهای آتش‌نشانی را از دست ماموران ما می‌گرفتند تا خودشان اقدام به خاموش نمودن شعله های آتش کنند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تاکیدکرد: جمعه بازار یاسوج استانداردهای لازم را ندارد و بدلیل فضای نامناسب این بازار، خدمات‌رسانی در مواقع بحران‌ بسیار سخت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز