خبرگزاری کار ایران

با اهدای اعضاء در بیمارستان شهید جلیل یاسوج:

معلم چُرامی، جان سه بیمار نیازمند را نجات داد

معلم چُرامی، جان سه بیمار نیازمند را نجات داد
کد خبر : ۱۵۲۵۱۰۹

مرحوم نوروزی امروز در القچین سفلی تشییع می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نهمین اهدای عضو سال جاری در بیمارستان شهید دکتر جلیل این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، "سیدمحمود شهامت" با اشاره به نهمین ایثار ماندگار اهدای عضو در استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضمن تقدیر از این اقدام نوعدوستانه و ایثارگرانه خانواده نوروزی القچین سفلی، مرحوم آقای عبدالعزیز نوروزی القچین ۵۶ ساله در تاریخ‌ نهم شهریور ماه سالجاری در اثر سکته مغزی و بدنبال آن خونریزی شدید، از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل‌ و در بخش ICU1 آن مرکز درمانی بستری شد.

وی افزود: متاسفانه تلاش همکاران کادر درمان برای بازگشت ایشان به زندگی دوباره بی نتیجه بود و این بیمار دچار مرگ‌ مغزی شد.

معاون درمان دانشگاه تاکید کرد:بعد از تایید مرگ‌ مغزی توسط کمیته تایید مرگ‌ مغزی آن مرکز درمانی، اعضای قابل برداشت بیمار با رضایت خانواده مرحوم، برداشت اعضاء انجام گرفت.

"سیدسینا سعیدی" مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان هم گفت: با حضور تیم پیوند اعضای بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز و همکاری تیم پیوند اعضای بیمارستان شهید جلیل یاسوج ، برداشت کُلیه ها و کبد مرحوم امروز صبح دوشنبه ۱۲ شهریورماه انجام شد تا در مرکز فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا شیراز به بیماران نیازمند پیوند زده شود.

به گزارش ایلنا، زنده یاد عبدالعزیز نوروزی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد و از نیروهای مُتخصص و فنی در حوزه برق و کشاورزی که منشآ خدمات فراوانی به مردم و بویژه کشاورزان و باغداران چرام و کهگیلویه بزرگ بوده است.

تخصص و انصاف و اخلاق حسنه از ویژگی های زنده یاد عبدالعزیز نوروزی بوده که در آخرین درس زندگی با موافقت خانواده بخشی از اعضای وی به بیماران نیازمند اهداء شد.

مراسم تشییع و تدفین جاوید نام نوروزی امروز دوشنبه دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۳ در آرامستان روستای القچین سفلی از توابع شهرستان چُرام برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز