خبرگزاری کار ایران

به میزبانی قزوین صورت گرفت؛

معرفی نفرات برتر مسابقات کاپ آزاد پرس سینه کشور

معرفی نفرات برتر مسابقات کاپ آزاد پرس سینه کشور
کد خبر : ۱۵۲۴۹۱۲

رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان قزوین گفت: کاپ آزاد پرس سینه کشور با حضور ۲۴ تیم از ۱۱ استان به میزبانی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد باباحبیب با اعلام این خبر گفت: کاپ آزاد پرس سینه کشور همزمان با روز قزوین و با حضور ۲۰۵ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی قزوین و در ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد.

وی افزود: کاپ آزاد پاورلیفتینگ در حالی به میزبانی قزوین برگزار شد که این رویداد تاکنون بزرگترین مسابقات پاورلیفتینگ استان و پرجوایزترین مسابقات پرس سینه سال کشور بوده است.

مسئول برگزارکننده کاپ آزاد پرس سینه استان قزوین ادامه داد: این رویداد در پنج رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، مستر۱ و مستر۲ برگزار شد و به قهرمان قهرمانان هر رده جمعا ۲۰۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: در رده نوجوانان این دوره از مسابقات ابوالفضل سوسن به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی و باشگاه های شهید واحدی استان البرز، برومند رشت و نامجو تاکستان نیز عنوان های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان نیز سید احمد میر حسینی به عنوان قهرمان قهرمانان برگزیده شد و تیم های باشگاهی شهید واحدی البرز، برومند رشت و پاس همدان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بابا حبیب ادامه داد: همچنین در رده بزرگسالان باشگاه های ملوان جوان انزلی، شهید واحدی البرز و آکادمی علی خوی به مقام سوم دست پیدا کردند و مقام قهرمان قهرمانان این وزن نیز به مرتضی کریم خانی رسید.

در بخش مستر۱ به ترتیب باشگاه های شهید واحدی البرز، پوریای ولی و باشگاه ذوالفقار میانه به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند و قهرمان قهرمانان این بخش هم به مختار بدیه رسید.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان قزوین خاطرنشان کرد: در آخرین بخش و در مستر ۲ نیز علی گودرزی به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب و باشگاه های شهید واحدی البرز،پوریای ولی و فرجی محمود آباد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است انجمن پاورلیفینگ زیر نظر هیات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز