خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

دستگیری ماموران قلابی در شهرستان تاکستان

دستگیری ماموران قلابی در شهرستان تاکستان
کد خبر : ۱۵۲۴۹۰۴

جانشین فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری سه مامور قلابی با هدف سرقت از منزل در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت یک فقره پرونده سرقت تحت عنوان ماموران انتظامی، با تاکیدات سردار فرماندهی انتظامی استان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی گسترده، اقدامات فنی و پلیسی شبانه روزی و تحقیق از مال باختگان، یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که سارقان به استفاده از آن سه عدد تابلو فرش نفیس به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال را از مالباختگان به سرقت برده بودند را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پس از اخذ دستور قضایی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق شدند طی عملیات غافلگیرانه فردی که به عنوان راننده خودرو در این عمل مجرمانه شرکت داشته را در یکی از استان های همجوار زمینگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجویی، برابر مستندات موجود و شناسایی توسط شاکیان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به عمل مجرمانه خود با همدستی یکی از دوستانش تحت عنوان مامور اعتراف کرده که با تلاش ماموران متهم دیگر این پرونده دستگیر و سه قطعه تابلو فرش مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان پرونده با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق به زندان معرفی شده اند به شهروندان توصیه کرد که در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضایی معرفی و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آنها درخواست کارت شناسایی و حکم ورود به منزل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز