خبرگزاری کار ایران

امام جمعه منطقه مرزی ارشق:

حرکت بر اساس سیاست های درون زا و برونگرای اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه دولت جدید است

حرکت بر اساس سیاست های درون زا و برونگرای اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه دولت جدید است
کد خبر : ۱۵۲۳۹۳۵

امام جمعه منطقه مرزی ارشق در استان اردبیل گفت: حرکت بر اساس سیاست های درون زا و برونگرای اقتصاد مقاومتی، تحقق شعار سال، هماهنگی در ستاد و بدنه اقتصادی و مهار تورم از مهترین وظایف دولت جدید است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به بیان فضیلت و ویژگی های اخلاقی آن بزرگواران پرداخت و اظهار کرد:پیامبران و امامان به عنوان الگوهای شایسته برای درس گرفتن در زندگی هستند.

وی با بیان حدیث ثقلین، قرآن کریم و اهل بیت(ع) را دو یادگار ارزشمند پیامبر اکرم(ص) نه تنها برای امت اسلام، بلکه برای بشریت خواند و تأکید کرد: حتی غیر مسلمانان با مطالعه دقیق قرآن و شناخت پیدا کردن به اهل بیت(ع) می توانند راه سعادت را دریابند و این موهبت برای مسلمانان یک فرصت و موقعیت ویژه است که باید قدردان و شکرگزار آن باشند.

خطیب جمعه شهر رضی در خطبه دوم با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب به تبیین فرمایشات امام خامنه ای در این دیدار پرداخت و توصیه های ایشان برای موفقیت دولت را چراغ راه و راهنمای دولت جدید دانست.

حجت الاسلام باقری ارومی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی با توجه به ظرفیت های ارزشمند داخلی کشور، خاطرنشان کرد: توجه بر مسأله تولید و متوقف نکردن حل مسائل کشور به موافقت و رضایت غربی‌ها از مهمترین نکات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود که باید به دقت مورد توجه دولت و رئیس جمهور قرار گیرد.

وی ادامه دائ:توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله مدیریت قانونمند فضای مجازی و توجه به زیرساخت‌های دانش جدید هوش مصنوعی نیز در کنار مسائل اقتصادی و سیاسی اهمیت بسیاری در حرکت به روز کشور و همراهی با پیشرفت های نوین دنیا دارد.

امام جمعه منطقه مرزی ارشق توجه دولت چهاردهم به قوانین بالادستی و حرکت بر اساس سیاستهای درون زا و برونگرای اقتصاد مقاومتی، تحقق شعار سال، هماهنگی در ستاد و بدنه اقتصادی و مهار تورم را از مهترین وظایف دولت جدید دانست که با دقت در انتخاب استانداران که به مثابه رییس دولت در هر استان هستند و نیز مدیران کل محقق خواهد شد.

سخنگوی انقلاب اسلامی در منطقه مرزی ارشق ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار صدها انسان بی گناه در چند روز گذشته، افزایش تبادلات اقتصادی مصر با اسرائیل جنایتکار را مشارکت در قتل عام مردم مظلوم و بی گناه غزه دانست که ننگ آن بر پیشانی برخی سران خائن کشورهای اسلامی خواهد ماند.

وی در پایان از حضور مسئولین محترم استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت در منطقه مرزی ارشق و افتتاح پروژه های عمرانی در تحقق وعده ها تقدیر و تشکر کرده و خواستار حل مشکلات باقی مانده و خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز منطقه ارشق شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز