خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی آموزش و پرورش در البرز ادامه دارد

 تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی آموزش و پرورش در البرز ادامه دارد
کد خبر : ۱۵۲۳۶۵۵

توزیع تجهیزات هنرستانی به ارزش ٧٣٠ میلیارد ریال

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به توزیع تجهیزات هنرستان‌های استان به ارزش ۷۳۰ میلیارد ریال، گفت: در دولت سیزدهم پروژه عمرانی آموزشی با جدیت آغاز شد که روند تکمیل و تجهیر پروژه مربوط به ساخت مدرسه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی حجرگشت ضمن گرامیداشت هفته دولت در نشست خبری اظهار کرد: تصور عمومی این است که مدارس و ادارات آموزش و پرورش در فصل تابستان تعطیل است و آموزش و پرورش فعالیتی ندارد در حالیکه این ظاهر قضیه است و مدارس معمولا در تابستان پرکارترین ایام را تجربه می‌کنند.

وی افزود: برگزاری امتحانات خرداد، ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی هفتم و دهم، برگزاری آزمون مدارس تیزهوش، ثبت نام در بعضی از مدارس خاص، ساماندهی و صدور ابلاغ همکاران در مدارس جدید و یا همکاران بازنشسته، استخدام ارزیابی جدید، برگزاری آزمون و جابجایی مدیران و همکاران، رنگ آمیزی، آسفالت و شاداب سازی مدارس در استقبال از ماه مهر، انتخاب لباس فرم دانش آموزان و از جمله اقدامات انجام شده در تابستان است.

حجرگشت با عنوان اینکه در دولت سیزدهم ۹۹ پروژه عمرانی آموزشی شروع شد که از این تعداد ۶۶ پروژه مربوط به ساخت مدرسه است، افزود: مدرسه حضرت خدیجه (س) در ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج در آستانه بهره‌برداری است. همچنین مقرر شده در بحث نوسازی و تجهیز مدارس، ۱۸ مدرسه تا قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار آموزش و پرورش البرز قرار بگیرد‌.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در ادامه تصریح کرد: تا مهرماه سال جاری مجموع زمین ورزشی مدارس به ۶٧ مورد خواهد رسید که ۶۰ زمین چمن ورزشی آماده و ۷ زمین دیگر بعد از تکمیل و زیرساخت به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه خواهد شد.

وی در ارتباط با تجهیز هنرستان های مهارتی دانش آموزان اظهار کرد: بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی خریداری و در مدارس توزیع شد.

این مدیر ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی، بعضی از همکاران بازنشسته به صورت رایگان کلاس فوق برنامه و کلاس کنکور برای دانش آموزان برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات خرداد ماه یادآوری کرد: سال تحصیلی گذشته، مقطع دوازدهم امتحانات نهایی برگزار  شد و امسال علاوه بر پایه ١٢، امتحانات پایه دهم و یازدهم در خرداد برگزار شد. برگزاری امتحان ۷۳ هزار دانش آموز استان البرز در این سه پایه تحصیلی، پروژه بسیار بزرگ و مهمی بود که بدون مشکل انجام شد.

حجرگشت در پایان گفت: امسال برای اولین بار بعد از حدود ۱۲ سال، توزیع شیر در مدارس احیا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز