خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

۱۱۷۴ پروژه در البرز افتتاح می شود

 ۱۱۷۴ پروژه در البرز افتتاح می شود
کد خبر : ۱۵۲۲۹۶۶

استاندار البرز با اشاره به بهره برداری از هزار و ۱۷۴ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال نیز همزمان با هفته دولت در تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در راستای مطالبات و نیازهای مردم و رشد و شکوفایی سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف جهش تولید با مشارکت مردم، برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: بر این اساس هزار و ۵۸ پروژه در بخش دولتی با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و در بخش خصوصی ۱۱۶ پروژه با بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۷ شهرستان استان افتتاح می‌شود.  

عبداللهی گفت: از این تعداد در بخش دولتی ۳۳۶ پروژه برای شهرستان کرج، ۲۵۵ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۸۶ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۴۲ پروژه شهرستان فردیس، ۷۶ پروژه شهرستان طالقان، ۴۱ پروژه شهرستان اشتهارد و ۱۲۲ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.  

استاندار البرز افزود: همچنین ۱۱۶ پروژه در بخش خصوصی در ۷ شهرستان استان با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.  

وی گفت: ۲۰ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۹۴ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۶۴۹ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۲۸۴ نفر، ۸ پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۱۰۴ نفر، ۲۰ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال ۷۴۷ نفر، ۲۱ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۲۶۳ نفر و طالقان ۹ پروژه با اشتغال ۴۲ نفر افتتاح می‌شود.  

وی گفت: امید است با دستاوردهایی که در سایه وفاق و انسجام و همدلی مجموعه استان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال و همچنین کسب رضایتمندی مردم رقم خورده، استان البرز را بیش از پیش به سمت پیشرفت، توسعه‌ و شکوفایی سوق دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز