خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان:

افتتاح 22 پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت

افتتاح 22 پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت
کد خبر : ۱۵۱۷۶۲۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح 22 پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت 1403 خبر داد و گفت: 53 هزار و 173 نفر در سطح استان همدان از این پروژه‌ها بهرمند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر پیرامون پروژه‌های هفته دولت سال 1403 در حوزه آبرسانی روستایی، اظهار کرد: یک کیلومتر خط و پست برق چاه آب شرب روستای احمدآباد شرا، خط انتقال آب از مخزن شهر بهار به روستاهای مهدی آباد و یکن آباد و لایروبی و تجهیز و راه اندازی چاه روستای بارابند در شهرستان همدان، افتتاح می‌شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: افتتاح اصلاح شبکه و انشعابات الفاوت و اصلاح شبکه و انشعابات محرا در شهرستان ملایر و اجرای خط انتقال آب مجتمع حسن آباد در شهرستان رزن در دستور کار ما قرار دارد.

وی دررابطه با پروژه‌های شهرستان کبودراهنگ، مطرح کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شهر کبودراهنگ، اصلاح شبکه توزیع  و اجرای خط انتقال روستای قزلجه کوهین، حفر و تجهیز چاه روستای ازون دره، اصلاح بخشی از  شبکه توزیع روستای اکنلو، قرانقودره و قراتلو در شهرستان کبودر آهنگ نیز در هفته دولت، بهره‌برداری و افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به ساخت مخزن 1000 متر مکعبی روستای مالک اشتر و اجرای خط انتقال، ادامه داد: ساخت مخزن 150 مترمکعبی روستای میرزاحصاری، احداث مخزن 500 متر مکعبی و اجرای خطوط انتقال روستای رسول‌آباد سفلی، ساخت مخزن 150 مترمکعبی روستای جعفرآباد، ساخت مخزن 250 مترمکعبی و توسعه شبکه توزیع آب روستای گندجین، ساخت 5 باب  مخزن به حجم 2800 متر مکعب و 20 کیلومتر خط انتقال در روستاهای مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری، سیمن، زاغه، آبرومند، رباط زعفرانی، سنگ سفید و روان و ساخت دو باب ایستگاه پمپاژ  در روستاهای زاغه و اراضی آبرومند، از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان بهار است.

بختیاری‌فر پیرامون پروژه‌های فاضلاب، توضیح داد: خط فاضلاب محله حاج طوسی به طول 2400 متر و خط فاضلاب خیابان دکتر اقبال به طول 1800 متر در شهرستان ملایر نیز از پروژه‌های حوزه فاضلاب هستند که در هفته دولت، افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز