خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی در کرمانشاه

معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی در  کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۱۶۵۳۶

بهتاش خانی آباد به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کرمانشاه معارفه و از زحمات سلیم خانی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، امروز (۲۲ مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، با اشاره به اجرایی‌شدن سند تحول قضایی از چند سال پیش، اظهار کرد: پزشکی قانونی یکی از سازمان‌های تابعه است که در این سند مورد نظر قرار گرفته است. 

وی افزود: براساس این سند روند پزشکی قانونی باید روندی رو به جلو و پیشرفت باشد، کما اینکه در سالهای گذشته نیز اینگونه بوده و عملکرد و جایگاه این سازمان نسبت به ۱۰ سال گذشته آن متفاوت شده است. 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، پزشکی قانونی را یکی از بازوان پرتوان دستگاه قضایی در استان برشمرد و گفت: مطئمن‌ترین و موثق‌ترین کارشناسان ما در پزشکی قانونی فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: زمانی که قضات ما نظریه پزشکی قانونی را در پرونده‌ها می‌بینند، با اطمینان خاطر بیشتری رای خود را صادر می‌کنند که این برای پزشکی قانونی یک افتخار به شمار می‌رود. 

کرمی با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان بویژه در بحث توسعه زیرساخت‌ها، عنوان کرد: مدیرکل جدید این سازمان بومی استان هستند که امیدواریم در پیشبرد پزشکی قانونی و اعتلای برنامه‌های آن موفق باشد. 

سلیم خانی مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان نیز در این مراسم، با بیان اینکه طی چندسال گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های مختلف استان داشته، عنوان کرد: در گذشته به دلیل فقدان سالن‌های تشریح در سطح شهرستان‌ها، مراجعات زیادی به مرکز استان داشتیم که این موضوع مشکلات زیادی را به همراه داشت، لذا در اولین قدم سالن‌های تشریح را طی مدت پنج ماه در همه شهرستان‌ها راه‌اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با وجود یک فضای همدلی و همکاری بین پرسنل سازمان، به عنوان یک بازوی پرتوان و پر قدرت در کنار مجموعه دستگاه قضایی استان باشیم و تعامل خوبی با آنها وجود داشت.

بهتاش خانی آباد مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان هم با بیان اینکه فعالیت در این سازمان وظیفه خطیری است، عنوان کرد: تلاش می‌کنم با همکاری مجموعه پرسنل پزشکی قانونی استان و همراهی دستگاه قضایی و سایر نهادهایی که با آنها تعامل داریم، در راستای تحقق اهداف و تداوم فعالیت‌های گذشته قدم برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز