خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر صدرا مطرح کرد؛

کم آبی شهر صدرا را تهدید کرده است/ افزایش بی رویه جمعیت صدرا با طرح نهضت ملی مسکن

کم آبی شهر صدرا را تهدید کرده است/ افزایش بی رویه جمعیت صدرا با طرح نهضت ملی مسکن
کد خبر : ۱۵۱۶۱۸۶

برنامه‌ریزی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز جمعیت صدرا پیش‌بینی نشده است

عضو شورای شهر صدرا گفت: جمعیت‌های در قالب مسکن ملی در شهر صدرا در حال اضافه شدن است و جمعیت بدون ساختار، بدون توجه به آینده و بدون ایجاد زیرساخت لازم به‌عنوان تهدید برای این شهر است.

به گزارش ایلنا، هاشم عزیزی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در هتل رز صدرا، اظهار کرد: مدیریت شهری صدرا در سالیان گذشته دچار مسائل و مشکلات بسیاری بود که اعضا دوره ششم شورا از بدو ورود خود نسبت به رفع آن‌ها تلاش بسیاری داشتند.

وی افزود: متأسفانه در مجموعه شهرداری صدرا ساختار و فرآیند مشخصی وجود نداشت و در شهرستان شیراز به قدری مشکلات و معضلات فراوان است که مدیران ارشد استان نمی‌توانند به شهر صدرا رسیدگی کنند، لذا اعضای شورای ششم این شهر با ورود خود به شورا با گفت‌وگو و تدوین برنامه‌ها، برنامه و اهداف را واکاوی داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: به شهردار صدرا و همچنین اعضای شورا اعلام می‌کنم با توجه به سال پایانی شورا، باید نتیجه اقدامات انجام شده به شهروندان اعلام شود؛ از سوی دیگر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد برخی ساختارها در شهرداری و شهر صدرا پایه‌ریزی شده و این پایه‌ریزی به صورت یک ریل در این شهر خود را نشان می‌دهد.

عزیزی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلاتی که در زیر ساخت‌های این شهر وجود دارد به‌عنوان نماینده مردم، این مشکلات به استاندار و حتی وزیر گزارش شده است و با کمک استاندار برخی مشکلات حوزه آرد و نان و موضوع بانک‌ها رفع شد. وی اضافه کرد: طرح تفصیلی موضوعی است که از ابتدای شروع به کار دوره ششم با آن مواجه بودیم اما در نهایت با همکاری و تعامل اعضا شورا، شهرداری، امام جمعه و سایر دستگاه‌های اجرایی برخی از مشکلات ساختاری شهر صدرا رفع شد اما برخی دیگر همچنان پابرجاست.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا گفت: جمعیت زیادی در قالب مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در این شهر در حال افزایش است، در حالی‌که برنامه‌ریزی اصولی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این جمعیت بزرگ پیش‌بینی نشده است. 

کم آبی شهر صدرا را تهدید کرده است

عضو شورای اسلامی شهر صدرا ادامه داد: کم آبی شهر صدرا را تهدید کرده و این موضوع موجب ایجاد نارضایتی شده است و با توجه به اینکه در حوزه زیر ساخت‌ها مشکلات بسیاری داریم، جمعیت‌های در قالب مسکن‌های ملی در حال اضافه شدن است که جمعیت بدون ساختار، بدون توجه به آینده و جمعیت بدون زیر ساخت لازم به عنوان تهدید برای این شهر است.

عزیزی اظهار کرد: تنش و کم آبی شهر صدرا این موضوع را نشان داد که قبل از ورود جمعیت به این شهر مشکلات نمایان است، لذا نیاز است در خصوص جمعیتی که به این شهر وارد می‌شود اما توسعه زیر ساخت‌ها صورت نمی‌گیرد، مدیران باید بدانند که در انتها با مشکل مواجه خواهیم شد.

خبرنگاران موجب تحقق حق در هر جامعه‌ای می شوند

شهردار صدرا نیز در این مراسم گفت: شهادت شهید صارمی؛ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی موجب ثبت و نامگذاری روزی به نام خبرنگاران در تقویم ملی شد.

مجتبی پارسایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهدای خبرنگار در غزه، عنوان کرد: 168 انسان برای روایت واقعیت جان خود را در جنگ ناعادلانه جان خود را از دست دادند.

 شهردار صدرا ادامه داد: خون آنها منشا خیر و برکات زیادی خواهد شد و روزی شاهد به ثمر رسیدن این خون‌های به ناحق ریخته شده خواهیم بود و ریشه ظلم و جور برچیده خواهد شد.

پارسایی تصریح کرد: خبرنگاران هیچ گاه قلم و لنز دوربین خود را در اختیار جبهه ناحق و در هر عرصه‌ای قرار نخواهد داد و موجب تحقق حق بر هر جامعه‌ای خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز