خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد سخنان معاون سازمان محیط زیست را نادرست خواند

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد سخنان معاون سازمان محیط زیست را نادرست خواند
کد خبر : ۱۵۱۴۴۵۲

قرار نیست در جلسه واگذاری دنا به اصفهان شرکت کنیم

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در مصاحبه‌ای گفت که همکاران ما در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد را در جلسه الحاق منطقه حفاطت شده پادنای شمالی به استان اصفهان دعوت کردیم اما به بهانه آتش سوزی ها و بیماری در این جلسات حاضر نشدند.

به گزارش ایلنا، "اسلام جاودان خرد" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با رد مصاحبه حسن اکبری معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با الحاق منطقه حفاطت شده پادنای شمالی به استان اصفهان، اظهارداشت: تمامی اسناد راجع به دعوت ما به این جلسات موجود و آنها را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه در دعوتنامه سازمان حفاظت محیط زیست قیدشده بمنظور اجرایی شدن مصوبات سی و هشتمین جلسه شورایعالی حفاظت محیط زیست با موضوع ارتقای سطح منطقه حفاظت شده پادنا در تاریخ های هفدهم و بیست هفتم تیرماه امسال به شماره نامه های ۱۵۲۷۸ و ۱۶۵۶۷ بعلاوه مکاتبه مورخ یکم مردادماه بشماره نامه ۷۰۲۰ در سازمان مرکزی شرکت کنید، خاطرنشان کرد: برای امضاء و تحویل منطقه حفاظت شده پادنای شمالی به استان اصفهان، ما را به جلسه دعوت کردند که در اعتراض به این مصوبه و همچنین مهار آتش‌سوزی‌ها در ارتفاعات حفاظت شده خاییز و خامین در جلسه شرکت نکردیم.

وی با تاکید براینکه قرار نبوده و نیست با افتخار در جلسه تحویل دنا به استان اصفهان شرکت کنم، یادآورشد: نارضایتی فراوانی از مصوبه الحاق پادنای شمالی به استان اصفهان اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان سازمان مرکزی محیط زیست خواست بفکر لغو کامل مصوبه شورایعالی حفاظت محیط‌زیست باشند.

به گزارش ایلنا، الحاق منطقه حفاطت شده پادنای شمالی استان کهگیلویه و بویراحمد به استان اصفهان طی مصوبه ای در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و با حضور رئیس جمهور وقت دولت سیزدهم قرار بود صورت گیرد که اکنون بسترساز نگرانی های فراوانی در فضاهای مجازی و حقیقی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز