خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

امنیت مطلوب استان نتیجه تعامل، همکاری و همراهی اصحاب رسانه با پلیس است

امنیت مطلوب استان نتیجه تعامل، همکاری و همراهی اصحاب رسانه با پلیس است
کد خبر : ۱۵۱۴۴۰۰

اصحاب رسانه حقانیت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: امنیت مطلوب استان نتیجه تعامل، همکاری و همراهی اصحاب رسانه با پلیس است و اصحاب رسانه حقانیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین تجلیل از خبرنگاران، عکاسان، فعالان رسانه ها با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، سردار الهی فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان استانی و جمعی از اصحاب رسانه در محوطه قلعه‌ تاریخی فلک‌ الافلاک خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهدای حرم و حریم شهدای خدمت، شهدای مقاومت و قدس، ۶۵۵۹ شهید ولایتمدار استان لرستان خاصه ۹ شهید رسانه و شهید خبر شهید صارمی و آروزی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و تبریک روز خبرنگار به فعالان و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی، گفت: جایگاه خطیر خبرنگار و اطلاع رسانی جایگاهی ارزشمند و والا است و خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند که در عرصه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی رسالت خود را انجام می دهند.

وی افزود: خبرنگاری شغل و حرفه نیست، بلکه یک هنر در عرصه اطلاع رسانی به موقع به مردم است و خبرنگاران در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش آنان در جامعه مانند نقش اکسیژن در حیات و زندگی است.

سردار الهی با بیان اینکه خبرنگاران را همکاران خود می دانیم و اقدامات خوبی که در راستای امنیت و احساس امنیت در جامعه شکل می‌گیرد مرهون تلاش خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران همواره با اخلاص و صداقت در کنار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بوده و هستند و در راستای ارتقاء امنیت جامعه در کنار همکاران نیروی انتظامی همواره تلاش دارند تا امنیت را رقم بزنند چراکه امنیت نقش اساسی در توسعه دارد و امنیت مطلوب استان نیز نتیجه تعامل، همکاری و همراهی اصحاب رسانه با پلیس است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه خبرنگاران در دوران قبل از انقلاب با آگاهی بخشی به مردم آنان را از جور و ظلم طاغوت باخبر و مردم را با رهنمودهای امام خمینی(ره) آشنا و همراه ساختند تا نهضت جمهوری اسلامی به پشتوانه این مردم به پیروزی برسد و با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز این تلاش خبرنگاران بود که با به تصویر کشیدن و ثبت رشادت رزمندگان و شهدا، یاد آنان زنده مانده است.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه امروز نیز اصحاب رسانه و قلم در مقابل امپراطور جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند و حقانیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند، تصریح کرد: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌ها نقش مؤثری دارند و نقش آنها در جامعه و کشور ملموس و چشمگیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز