خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می کند؛

«جان ایران» یکشنبه در تبریز رونمایی می شود

«جان ایران» یکشنبه در تبریز رونمایی می شود
کد خبر : ۱۵۱۲۸۵۰

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه، حوزه هنری انقلاب اسلامی با هدف اعتلا و گرامیداشت هفته مشروطه، مجموعه برنامه‌های «مشروطه پرافتخار» را برگزار می‌کند، گفت: جان ایران فردا یکشنبه در تبریز رونمایی می شود.

به گزارش ایلنا از تبریز، نوید ناصر، اظهار داشت: مجموعه برنامه‌های «مشروطه پرافتخار» از روز یکشنبه در تبریز به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست «نسبت ما و مشروطه» عنوان نخستین نشست از مجموعه برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در هفته مشروطه پر افتخار است، افزود: در این نشست علاوه بر سخنرانی استاد محمدرضا کائینی، از دو اثر تولیدی ویژه حوزه هنری استان یعنی مجموعه «تصویرسازی آذربایجان قهرمانلاری» و «نماهنگ جان ایران» رونمایی خواهد شد.

به گفته ناصر، این نشست روز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه از ساعت ۱۷ در پرپیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

«آشیخ محمد» بار دیگر به صحنه می‌رود

وی همپنین خاطرنشان کرد: در مجموعه رویدادهای مشروطه پرافتخار که ویژه برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در ایام بزرگداشت هفته مشروطه است، نمایش «آشیخ محمد» بار دیگر بر صحنه می‌رود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی  گفت: «آشیخ محمد» برشی از زندگانی و مجاهدت شیخ محمد خیابانی است که به نویسندگی نادر ساعی‌ور و کارگردانی علی مجیدپور از روز یکشنبه۱۴ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر شهر تبریز بر صحنه خواهد رفت.

«جان ایران» در هفته مشروطه رونمایی می‌شود

نوید ناصر تصریح کرد: نماهنگ «جان ایران» عنوان اثری موسیقایی است که روایتی از تاریخ پرفراز و نشیب تبریز و آذربایجان است.

وی افزود: این اثر موسیقایی با شعری از شاعر جوان تبریزی امیر علی رستمی، صدای مهدی نیرومند، آهنگسازی میثم ناعمی، تنظیم مهدی ناصری تهرانی و کارگردانی علی خیرخواه تهیه شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی یادآور شد: نماهنگ جان ایران در آغاز رویدادهای هفته مشروطه در نشست «نسبت ما و مشروطه» رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، نشست «نسبت ما و مشروطه» روز یکشنبه چهاردهم مرداد و در سینما ۲۹بهمن تبریز برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان فرهنگ و تاریخ و هنر آذربایجان و شهروندان تبریزی آزاد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز