خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان

کشف ۳۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان
کد خبر : ۱۵۱۲۲۱۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان از کشف بیش از ۳۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در اصفهان و شهرضا خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان از انتقال محموله ای از انواع مواد افیونی به استان مطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، سه دستگاه خودروی حامل مواد حین ورود به استان شناسایی و در عملیاتی هماهنگ با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های شهرضا، لنجان و اصفهان متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افرود: در این عملیات ۳۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳۴۵ کیلوگرم تریاک، پنج کیلوگرم شیشه، چهار کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم حشیش بدست آمد و ۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه متهمان غیربومی و سابقه دار هستند، گفت: این افراد تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا نیز از کشف ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش از چمدان یک مسافر توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد افزود: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرضا، حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در بازرسی از داخل چمدان یکی از مسافران ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرضا خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز