خبرگزاری کار ایران

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در تبریز

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در تبریز
کد خبر : ۱۵۱۰۷۷۶

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا از آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد و اهدا بیش از 12 هزار سری جهیزیه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد ملک لو در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر از برگزاری رزمایش جهادگران ۴ خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور یک هزار و ۲۸۰ گروه جهادی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش از فردا به مدت ۱۰ روز در سطح آذربایجان شرقی آغاز می شود که افتتاحیه آن صبح فردا در میدان صبحگاه سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.

ملک لو، شعار این رزمایش را خدمات رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت اعلام و اظهار کرد: این رزمایش که با رمز«یا فاطمه الزهرا» کار خود  را آغاز می کند در واقع نمایش فعالیت های جهادگران در اقصا نقاط آذربایجان شرقی در خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا ادامه داد: در مدت ۱۰ روز ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر از جهادگران آذربایجان شرقی در مناطق مختلف استان در عرصه های عمرانی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: اهدای جهیزیه و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز از دیگر فعالیت هایی است که در این مدت انجام خواهد شد که بیش از ۱۲ هزار و ۲۰ سری جهیزیه اهدا و ۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد نیز آزاد می شوند.

ملک لو همچنین تعداد طرح های عمرانی آماده و قابل بهره برداری در این مدت را ۲۴۶ طرح عنوان و اضافه کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر  ۲۸۷ میلیارد تومان شامل تامین آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی، مسکن مددجویی، نهضت ملی مسکن، آب و فاضلاب، و طرح های عام المنفعه هستند که طی 10 روز در سطح استان به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز