خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۱ شیراز مطرح کرد؛

نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ در رفاه اجتماعی

نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ در رفاه اجتماعی
کد خبر : ۱۵۰۹۲۰۹

پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولویت های این منطقه است

به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و رسیدگی به مشکلات پروژه ها، دکتر پرنیان شهردار منطقه ۱۱، به همراه معاونین و مدیران مرتبط، از تعدادی از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدیدها، شهردار منطقه ۱۱ از نزدیک در جریان فعالیت‌های عمرانی در حال انجام قرار گرفت و از توضیحات ارائه شده توسط مسئولین پروژه‌ها آگاهی یافت.

بهزاد پرنیان  با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه‌ها، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه ۱۱ از اولویت‌های اصلی این شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم با سرعت و دقت هرچه بیشتر، این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: قطعا توجه ویژه شهردار و ناظر منطقه ۱۱ و سایر اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به مشکلات و نیازهای واقعی شهروندان موجب  سیاستگذاری های شده است که در مسائل عمرانی این کلان‌شهر و رفاه اجتماعی تاثیر بسزایی دارد و ما امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها، شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ارائه خدمات بهتر به آنها باشیم.

گفتنی است پروژه های در حال انجام شهرداری منطقه ۱۱ به قرار زیر است:

پروژه احداث سالن ورزش های توپی شهیدان اسماعیلی  ابهری: این پروژه که به منظور افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح منطقه ۱۱ و با هدف رفاه اجتماعی در بلوار بازرگان ابتدای محور فیض در حال اجراست و  خاکبرداری و زیرسازی آن از یک مرداد ۱۴۰۳ شروع شده است.

لوله گذاری خیابان شهید بنیانی: این پروژه شامل نوسازی و بازسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی در خیابان شهید بنیانی است که با هدف رفع مشکل آبگرفتگی معابر و ارتقای بهداشت محیطی در حال اجرا می‌باشد.

کتابخانه شهید مطهری خیابان فالاسیری: این پروژه شامل احداث و تجهیز کتابخانه‌ای جدید در خیابان فالاسیری است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان شهروندان به کتابخانه در حال اجرا است.

مخزن‌گذاری ابتدای لوله‌گذاری خیابان شهید قناعت پیشه(ریاستی دوم) : یکی از پروژه های پر مشقت در عین حال لازم و ضروری شهرداری منطقه ۱۱ که به دلیل شیب بسیار زیاد این محله مشکلاتی را به همراه داشته و زمانبندی پروژه را طولانی تر کرده است. پروژه مخزن گذاری به هدف جمع آوری آبهایی که در فصل بارندگی شدید از کوه به سمت این محله سرازیر می‌شده و گل و لای و سنگ های کوه را حمل و مشکلاتی را ایجاد می‌نموده است در حال اجراست. گفتنی است در این پروژه لوله گذاری و مخزن گذاری کوی قناعت پیشه صبر و همیاری و همکاری مردم زبانزد بوده است.

احداث ساختمان بحران شهرداری: این ساختمان چند طبقه در بلوار نصر به هدف استفاده در مواقع بحران و برای انبار و نگهداری  تجهیزات لازم  مواقع اضطرار اجتماعی و شهری در بارندگی ها و حوادث غیر مترقبه در حال اجرا است که امید است به زودی به بهره برداری برسد.

لوله گذاری بلوار جانبازان: این پروژه نیز شامل نوسازی و بازسازی شبکه جمع آوری آبهای سطحی در بلوار جانبازان است که با هدف ارتقای کیفیت بهداشت سطح معابر و جلوگیری از دپو آب‌های سطحی و ایجاد آلودگی  در حال اجرا است.

کانیوا گذاری های معابر سطح منطقه۱۱ و لکه گیری های اسفالت برخی معابر: این عملیات نیز به هدف رفع محرومیت از برخی کوی و معابر منطقه ۱۱ و برای  هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از دپو آب در کوچه و معابر و همچنین برای حفظ زیبایی و سیما و منظر شهری در بسیاری از معابر سطح منطقه ۱۱ در حال اجرا است.

پروژه عمرانی مساجد و حسینیه های منطقه ۱۱: در این عملیات که حدود ده مسجد و حسینیه  در اولویت کار قرار دارد به هدف حفظ و نگهداری از ساختمان مساجد و رفع نیازهای عمرانی آن برای رفاه حال شهروندان و نمازگزاران در دستور کار است.

احداث سالن تئاتر نصر: این پروژه شامل احداث چند سالن تئاتر مدرن در خیابان نصر است که با هدف ارتقای سطح فرهنگی و هنری منطقه و ارائه فضایی مناسب برای اجرای نمایش‌های مختلف در حال اجرا است.

احداث بوستان شهدای حج فاز ۲: این پروژه شامل احداث فاز دوم بوستان شهدای حج در بلوار شهدای حج است که با هدف ایجاد فضای سبز و تفریحی و مسیری برای دوچرخه سواری و پیاده روی برای شهروندان در حال اجرا است..

تعمیر و دیوار کشی رودخانه خشک: این پروژه شامل تعمیر و بازسازی دیواره‌های حاشیه رودخانه خشک و لایروبی بستر آن است که با هدف جلوگیری از سیل و طغیان رودخانه در هنگام بارندگی و همچنین زیبایی سیما و منظر شهری در حال اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز