خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:

ورزشکاران در جنگ شناختی نقش‌آفرینی کنند

 ورزشکاران در جنگ شناختی نقش‌آفرینی کنند
کد خبر : ۱۵۰۸۷۱۵

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ورزشکاران مکتب اباعبدالله(ع) را الگو قرار دهند و به عنوان الگو در جهان نقش ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار امیر نصیرزاده روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که با حضور هزار و ۹۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان در سالن شهید  چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد در حال برگزاری است، با اشاره به استراتژی "نه شرقی؛ نه غربی" امام راحل اظهار کرد: جمهوری اسلامی یک مکتب و اندیشه بود که در دنیا ظهور پیدا کرد و حق و باطل از ابتدای تاریخ همواره در مقابل هم و در مخاصمه بوده و هستند. 

وی تصریح کرد: دکترین ما دفاعی است اما هرکس به خط قرمزهای ما حمله کند دفاع خواهیم کرد حتی اگر در خارج از مرزهای ما باشد، اگر کسی در جنگ سخت شهید شد نمرده است و این را خداوند وعده داده است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در جنگ سخت اشغال سرزمین مهم است اما مساله مهم امروز، جنگ نرم است، افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال تحمیل اراده خود به ما نیست بلکه به دنبال تسلط بر فکر ماست.

وی مرحله دوم جنگ نرم را عملیات ادراکی دانست و ادامه داد: این جنگ، عمیق‌تر از عملیات ادراکی است و مدت اثرگذاری طولانی‌تری دارد و در مرحله سوم یعنی جنگ شناختی، دشمن باورها را مورد حمله قرار می‌دهد.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: وقتی مغز از باورهای مقدس تهی و باورها تضعیف شد یکسری باورهای  غلط که مختص جبهه شیطان است جایگزین می‌شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن به دنبال تسلط بر مغزهاست تا ملت‌ها خودبخود تسلیم شوند.

وی با اشاره به قیام امام حسین(ع) به عنوان یک جنگ شناختی گفت: امام حسین(ع) با جنگ نرم و شناختی مکتب به راه انداخت و این راه را باید شما نوجوانان و جوانان به‌ویژه ورزشکاران ادامه دهید، شما افسران جنگ نرم هستید.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم از ما کم و به دشمن اضافه می‌شود، افزود: در جنگ شناختی خون بر شمشیر پیروز است قیام نرم، شناختی و جهادی  است شما ورزشکاران هم در میدان ورزش باید قیام و جهاد کنید با ثابت قدم ماندن در باورها و پایداری.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شما در وهله‌ی اول با استقامت به‌عنوان یک الگو و قهرمان ورزشی معرفی می‌شوید؛ درواقع یک قهرمان ملی متعلق به همه‌ی جبهه حق است.

وی، نامه رهبری به جوانان و دانشجویان دنیا را یک نوع عملیات شناختی و نرم دانست و افزود: امروز جوانان بلژیکی به نامه‌ی رهبری پاسخ دادند و این اثرگذاریِ جنگ شناختی را نشان می‌دهد.

امیر نصیرزاده با اشاره به تاکید رهبری بر مساله فلطسین تصریح کرد: امروز نماد فلسطین نباید فراموش شود؛ غزه نباید فراموش شود، این مسابقه ندادن ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی پیام دارد که ما آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم، ورزشکاران ما می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و مکتب اباعبدالله(ع) را الگو قرار دهند و به عنوان الگو در جهان نقش ایجاد کنند. پس امام حسین(ع) را الگو قرار دهید و عمل تهاجمی به جبهه باطل داشته باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز