خبرگزاری کار ایران

بنیاد نخبگان دارای معلولیت فارس تشکیل شد

بنیاد نخبگان دارای معلولیت فارس تشکیل شد
کد خبر : ۱۵۰۷۰۵۳

رئیس شورای هماهنگی تشکل های مردم نهاد معلولین استان فارس گفت: با توجه به فراخوان های قبلی و با پیگیری های مستمر انجمن فرهنگی ورزشی و گردشگری معلولان پارس(منطقه جنوب) بعد از شناسایی تعداد قابل توجهی از نخبگان دارای معلولیت و تدوین اساسنامه اولین مجمع عمومی این بنیاد تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، سعید فانی افزود: بنیاد نخبگان دارای معلولیت فارس در آستانه آغاز هفته بهزیستی  با حضور معاونت امور توانبخشی ، معاونت مشارکت ها و نظارت بر موسسات غیردولتی و  نماینده حراست اداره کل بهزیستی استان فارس تشکیل و پس از انتخاب هیئت امنا و تصویب اساسنامه اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: این نخبگان عموما در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و همچنین اقتصاد و کارآفرینی واجد شرایط تشخیص و انتخاب شدند.

بنیاد نخبگان دارای معلولیت فارس تشکیل شد

مدیر انجمن فرهنگی ورزشی و گردشگری معلولان پارس(منطقه جنوب) تصریح کرد: از دیگر وظایف این انجمن در ادامه فعالیت خود در نخستین مرحله تشکیل یک بانک اطلاعاتی کامل از افراد دارای معلولیت نخبه در استان فارس، نخبه پروری و تامین مدیران توانمند برای تشکل های مردم نهاد افراد دارای معلولیت و همچنین ارائه طرح تشکیل بنیاد نخبگان دارای معلولیت ایران به سازمان بهزیستی کشور خواهد بود.

دستیار استاندار فارس در امور معلولین اظهار داشت: بدون شک افرادی با این چنین توانمندی های بالا می توانند پیگیر حقوق و مطالبات افراد دارای معلولیت در کشور بوده و زمینه توانمند سازی سایر معلولان را نیز فراهم کنند.

فانی یادآور شد: برای تشکیل این مجمع و مقدمات برگزاری آن حدودا از دو سال گذشته تاکنون جلسات متعدد و پیگیری های مستمری با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان فارس انجام شده است.

وی ابراز کرد: در این مجمع به ترتیب حمیدرضا لاری،  مرضیه حسینی،  ساغر رهنما، مهدی حسینی و کمال کریمی برای مدت سه سال به عنوان اعضای اصلی و  سید محمد صادق طبیب لقمانی و جمال جاویدی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

فانی اضافه کرد: همچنین سمیرا میس اکابریان و افروز منتخبی به عنوان بازرسان اصلی و محمدرضا شریفیان به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز