خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم:

پزشکیان صدای اکثریت خاموش ایران است

پزشکیان صدای اکثریت خاموش ایران است
کد خبر : ۱۵۰۱۰۸۲

رقیب پزشکیان خدای تحریم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: پزشکیان صدای اکثریت خاموش ایران است که مثل همه شما و این جمعیت بغض کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، گردهمایی جوانان حامی مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در ستاد جوانان استان قزوین برگزار شد.

حشمت الله فلاحت پیشه در این گردهمایی گفت: در یک انتخابات که پیش از این عادلانه نبود، درحال حاضر که یک به یک شده‌اند می‌توان مسایلی را مطرح کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم ادامه داد: شعار ستاد ما و پزشکیان در شفافیت به حدی در جامعه طالب پیدا کرده که دوستانی مثل آقای جلیلی هم می‌گویند ما هم موافقیم، اما نبودید و با ما دعواها کردید.

وی عنوان کرد: در دو اردوگاهی که در انتخابات مقابل هم هستند، هر چه درستی، راستی و شفافیت است اینجا است هر چه چالش، تحریم و وعده‌های عمل نشده است در مقابل است.

این ملت عاشق تغییر وضع موجود است

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: هر چه امکانات بسیج شود و افرادی بیایند و سعی کنند صدای ملت شنیده نشود، همه حافظان وضع موجودند. آیا از وضع موجود راضی هستید، از اقتصاد، سفره‌‌های خود، از عزل و نصب‌ها و استخدام‌ها راضی هستید.

وی بیان کرد: ملت از وضع موجود ناراضی است، برای همین اطراف پزشکیان جمع شده‌اند، این ملت عاشق تغییر وضع موجود است، مگر می‌شود ایرانیان را در بلند مدت زیر یک یوغ نگه داشت، همه با حداقل امکانات جمع شده اما با عشق تغییر کنار هم هستیم.

فلاحت پیشه ادامه داد: ملت خسته شده و با فرسودگی مواجه هستند، از بس عدالت گفته و ناعدالتی کرده، مردم گفتند و نامردمی کردند، ملت اینها را می‌فهمد و برای همین با حداقل امکانات دور هم جمع شده‌اند تا وضع موجود تغییر کند.

ملت در حوزه سیاست در حال پیدا کردن نیمه گمشده خود است

وی بیان کرد: ملت در حوزه سیاسی در حال پیدا کردن نیمه گمشده خود است، اگر نیمه گمشده به مردم حکومت نکند میلنگد و دچار ناکارآمدی می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم  ادامه داد: فروش نفت هفت برابر و مالیات‌ها سه برابر شده، اما وضع زندگی مردم روز به روز عقب‌تر است.

رقیب ما خدای تحریم است

به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب،  از صدا و سیما تا سیاست مداران کاری کردند که بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد شود، فضای ذهنی برخی مسئولان با مشکلات مردم همخوان نیست، آن‌ها کاسبان تحریم بودند.

وی ادامه داد: رقیب پزشکیان در سراسر دنیا به‌عنوان خدای تحریم شناخته می‌شود؛ شش قطع‌نامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و قطع‌نامه شورای حکام آژانس هسته‌ای در زمان او صادر شده و با افتخار می‌گوید ادامه می‌دهد، ادامه می‌دهی چون این سفره تو نیست که کوچک شده بلکه سفر مردم کوچک شده است.

به خاطر نوع سیاست خارجی پردشمن‌ترین کشور دنیا شده‌ایم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم  با تاکید بر اهمیت این دوره ار انتخابات تصریح کرد: این انتخابات جدی است و با گذشته فرق دارد، با جریانی مواجه هستیم که در سیاست داخلی و خارجی حجتیه‌ای فکر می‌کند، یعنی به این فکر می‌کند هر چه نابسامان‌تر بهتر و رسالت خود را در تنش و چالش می‌بیند و برای همین پردشمن‌ترین کشور دنیا هستیم.

وی ادامه داد: پول نفت ما را نمی‌دهند آیا این سیاست کارآمد است، به جای اینکه همفکری بین مردم و دولت صورت بگیرد، دولت روبه روی مردم قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مگر می‌شود در امور حاکمیتی و امنیت، عده‌ای را به خیابان ریخت تا به حجاب و زندگی مردم گیر بدهند؛ اگر به قدرت رو بدهید تا روی فرش‌های خانه‌های شما با پوتین و چکمه خواهد آمد.

وی ادامه داد: قانون فضای مجازی که در مجلس پیشین تصویب شد به معنای بستن فضای مجازی است و قانون عفاف و حجاب هم چیزی است که می‌بینیم.

نتیجه برخی قوانین مجلس تعطیلی نظارت است

فلاحت پیشه اظهار کرد: قانون انتخابات فعلی یعنی ضیق کردن فضا برای اینکه مردم انتخابی غیر از آنکه خودشان می گویند نداشته باشند و نتیجه آن تعطیلی نظارت بر عملکردهاست، نتیجه آن هم می‌شود چای دبش و فلان فرد که زمین هزار میلیاردی می‌برد، دروغ می‌گوید و باز هم مردم را به تقوا دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ایران شریف هستند، سوال دارند که مگر می‌شود، ما انقلاب کردیم برای اینکه مشخص شود و همه چیز در مملکت در راستای مملکت عمومی هزینه شود، نه منفعت خواص و باندها، اما با نگاه به مصادیق می‌بینیم، پولی که از دهه 70 تا امروز اختلاس شده به اندازه‌ای است که کره جنوبی را نجات داده و در بین اقتصادهای برتر دنیا قرار داد.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، دولت شفاف و "اف‌ای‌تی‌اف" به این معنا است که همه چیز شفاف باشد مردم بدانند پول از کجا می‌آید و در کجا هزینه می‌شود و بدانند وقتی میزان زیادی مالیات گرفته می‌شود اما فقط بخشی از آن به مردم تعلق می‌گیرد بقیه آن کجا رفته است.

آمدن پزشکیان به سود نظام است

وی عنوان کرد: در قالب دولت پزشکیان هر طرح و قرارداد باید شفاف باشد و مشخص شود آیا سودی به حال ملت ایران دارد یا نه، اگر برای عموم ملت نفع دارد عملی می‌شود و در غیر این صورت هیچ کس حق ندارد پول ملت ایران را در آن هزینه کند.

فلاحت پیشه اظهار کرد: مردمی که کارد به استخوانشان رسیده غیر از این چیزی نمی‌خواهند، آمدن پزشکیان به سود نظام است کسانی که افسانه یک دست بودن قدرت را مطرح کردند قدرت را دستشان دادیم اما تنها چیزی که شکل گرفت تبانی و جاه‌طلبی بود، اسم خدمت را می‌آوردند اما به سود خود، باند و ادامه دادن قدرتشان عمل می‌کردند.

جوانان سراغ فردی می‌روند که دولت پاک را تشکیل دهد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تاکید کرد: این انتخابات، انتخابات پاکی خواهد بود،  چون ملت و جوانان، هرچه فلان مدیران خلاف قانون عمل کرده و از کاندیدای خاصی حمایت کنند، سراغ کسی می‌روند که هیچ انسان فاسدی اطرافش نیست و قرار است دولت پاک را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه یک طرف انتخابات جلیلی است، گفت: او انسان شریف و محترمی است اما با دو قفل آمده است که یکی دوران شورای امنیت و قطع‌نامه‌های صادر شده و دیگری دولت سایه است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب توضیح داد: گفتند تحریم‌ها کاغد پاره است، اما نبود، به گفته یکی از مسئولین مجلس بر این اساس 30 درصد پول ملی کشور از بین می‌رود، اگر 80 تا 100 میلیارد تبادلات داشته باشیم، آنچه از بین می‌رود به اندازه 3 برابر عملکرد عمرانی کل کشور است.

وی تاکید کرد: قفل اول جلیلی زنگ زده، آسیب به ملت وارد شده اما ملت اجاره نمی‌دهد این قفل دوباره بر دست و پایش زده شود.

برجام فدای منافع روسیه در جنگ با اوکراین شد

فلاحت پیشه با اشاره به قفل دوم جلیلی عنوان کرد: قفل دوم بر دست و پای دولت مرحوم رئیسی هم زده شد، حتی به دوست خوشان هم رحم نکردند، عملکرد دولت سایه به نفع پوتین و روسیه بود نه ملت ایران.

وی مدعی شد: براساس تجربه دیدیم و تاریخ قضاوت خواهد کرد که برجام فدای منافع روسیه در جنگ اوکراین شد، روسیه را مقدس کرده و اصل نه شرقی  نه غربی قانون اساسی را کنار گذاشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز