خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

امیدواریم آینده‌ای بهتر و روشن برای ایران رقم بخورد

امیدواریم آینده‌ای بهتر و روشن برای ایران رقم بخورد
کد خبر : ۱۵۰۱۰۷۴

ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین در بیانیه‌ای از مردم استان برای حضور در مرحله دوم انتخابات و جلوگیری از حاکمیت مجدد اقلیتی محدود دعوت کرد تا آینده‌ای روشن و بهتر برای ایران عزیز رقم زده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از مردم استان برای حضور در مرحله دوم انتخابات دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

"به نام خدا

مردم شریف و فرهیخته استان قزوین

زنان و مردان/ دختران و پسران شهرها و روستاهای شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان، بویین زهرا و آوج

همانگونه که استحضار دارید مرحله اول انتخابات در جمعه 8 تیرماه برگزار شد و جناب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نفر اول منتخب ملت ایران اعلام شد.

با برگزاری مناظره‌های دو طرفه بین جناب پزشکیان و رقیب وی در روزهای گذشته، بیش از پیش مشخص شد که چرا به درستی رای اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات به ایشان تعلق گرفت. خوشبختانه به دلیل سلوک اخلاقی و منطق مستحکم جناب پزشکیان در دو مناظره اخیر – در فضایی عاری از نامزدهای پوششی- باعث شد تا قلوب و آراء مردم عادی و فرهیختگان بیشتری از جامعه به سمت ایشان سوق پیدا کند.

روز جمعه 15 تیر ماه در پیش است‌، در این روز صحنه رقابت بسیار بیشتر از جمعه گذشته شفاف و روشن است. رقابت بین دو تفکر و دو فردی است که در آن، به طور آشکار و واضح، یکی مدافع وضع موجود و افزون بر آن با اصرار بر سیاست تقابل با جهان و خالص سازی بیشتر در داخل، معتقد به محدود کردن بیشتر فضای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور است و دیگری معتقد به بازگرداندن کرامت انسانی به شهروندان ایرانی و احیای حقوق نادیده گرفته شده آنان و رشد و رفاه جامعه از طریق تعامل با جهان و ارج نهادن به تخصص و تعهد همه ایرانیان فارغ از نوع جنسیت، قومیت و مذهب در داخل است.

اهالی محترم روستاها و شهرهای قزوین، کشاورزان، دامداران، کارگران، کارمندان، بازنشستگان، نیروهای نظامی و انتظامی، صنعتگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، استادان و در یک کلام همه شما قزوینی‌های آگاه و وطن دوست؛ آنان که در مرحله اول انتخابات شرکت کردند، با شرکت در مرحله دوم از رای مرحله اول خود حفاظت نمایند و آنان که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند و از این طریق اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های حاکم فریاد کشیدند، با شرکت در مرحله دوم و رای به دکتر مسعود پزشکیان، فریاد خود را بلندتر کرده و پیام خود را به بانیان وضع موجود با صدایی رساتر اعلام نمائید.

رای همگی شما به دکتر مسعود پزشکیان در روز جمعه 15 تیر ماه باعث جلوگیری از حاکمیت مجدد اقلیتی محدود است که در سالیان اخیر سرنوشت سیاسی کشور را بدست گرفته و متاسفانه این روزها به طور شبانه روزی تحت عنوان نیروهای جهادی و با بهره‌گیری از امکانات عمومی کشور در شهرها و روستاها به تبلیغ نامزد مورد نظر خود و تخریب جناب آقای دکتر پزشکیان می‌پردازند.

در پایان باتوجه به تاکیدات مقامات عالیه کشور مبنی بر لزوم سلامت انتخابات و همچنین سخنان اخیر رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر جدیت این قوه در برخورد با متخلفان، از نهادها و مقامات قضایی و نظارتی استان مصرا می‌خواهیم تا از رای مردم استان حفاظت نموده و با اقدامات پیشگیرانه و قاطع خود در روزها و ساعات باقی‌مانده به انتخابات و همچنین روز برگزاری انتخابات، مانع از تخلفات احتمالی افراد و نهادهای ذی‌نفوذ و دست اندرکاران در امرانتخابات شوند.

 امید است با برگزاری یک انتخابات سالم و منصفانه در روز جمعه 15 تیرماه آینده‌ای روشن و بهتر برای ایران عزیز رقم زده شود.

ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان استان قزوین"

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز