خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

قهر مردم با انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند/ آقای پزشکیان می‌تواند بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری باشد

 قهر مردم با انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند/ آقای پزشکیان می‌تواند بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری باشد
کد خبر : ۱۵۰۰۹۵۸

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور گفت: تنها مسیر رسیدن به خواسته و تحقق مطالبات حضور در انتخابات است؛ لذا از جامعه کارگری و بازنشستگی می‌خواهم همه پای صندوق های رای بیایند.

اصغر برشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: ویژگی مهم این دوره انتخابات این بود که به هر دلیل میدان برای سایر تفکرات سیاسی بیشتر باز شد و خروجی آن را هم دیدیم، دوره گذشته کاندیداهای پوششی حضور داشتند، در این دوره هم با توجه به اینکه گفتند پوششی نیستیم؛ اما در نهایت دو نفر از کاندیداها از یک جریان خاص از ادامه رقابت‌ها کناره‌گیری کردند، از طرفی مناظره‌ها یک به چهار بود و از همه اهرم‌ها و توان‌ها بهره گرفتند تا پیروز میدان باشند اما این اتفاق رخ نداد.

 وی ادامه داد: نکته خوشایند این انتخابات این بود که وقتی فضا باز شد، مردم توانستند به شکل بهتری نامزدها را بسنجند و انتخاب کنند، با توجه به اینکه کاندیداهای پوششی هم حضور داشتند؛ اما آرای دکتر پزشکیان باوجود مشارکت پایین مردم در انتخابات، قابل‌قبول بود؛ اما چون کفه ترازوی رقابت نابرابر و قدرت یک تفکر خاص سنگین‌تر بود دو اتفاق رخ داد، اول اینکه حدود ۶۰ درصد مردم به دلایل مختلفی در انتخابات حضور پیدا نکردند و دوم اینکه رقابت‌ها به دور دوم کشیده شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور ادامه داد: دلایل مشارکت پایین مردم، سیاسی و حزبی نیست و افرادی که نیامدند مخالف دولت و نظام نیستند؛ اما پیام دادند که تورم و مشکلات معیشتی آنها را آزار می‌دهد، باید توجه داشت که تنها راه که می‌توان به نتیجه رسید با آمدن پای صندوق‌ها است و باید با قدرت مشارکت کنیم، با قهر مردم از صندوق‌ها، مشکلی حل نمی‌شود و این‌گونه حتی مشکلات ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: در این شرایط پاسخ معادله مشخص است، اثبات شد که با نیامدن چیزی حل نمی‌شود، مردم پیام خود را رساندند؛ اما برای اتمام کار و حل مشکلات باید مشارکت افزایش یابد و حتی افرادی که نیامدند هم بیایند؛ هر شخصی باید این احساس را داشته باشد که اگر رأی ندهد به آینده خود خیانت کرده است.

برشان ادامه داد: بر اساس تجربه می‌گویم تنها مسیر رسیدن به خواسته و تحقق مطالبات حضور در انتخابات است؛ لذا از جامعه کارگری و بازنشستگی می‌خواهم همه بیایند و رأی بدهند و افراد مختلف را دعوت کنند که بیایند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور گفت: اگر مجامع کارگری آقای پزشکیان را به عنوان یک فرد توانمند قبول دارند به دلیل صداقت، عملکرد و سوابق ایشان در حمایت از کارگران و بازنشستگان است، با بررسی سوابق، کارنامه، توانمندی و پاکی، مشخص است که آقای پزشکیان می‌تواند بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری باشد، دکتر پزشکیان همواره دغدغه جامعه کارگری را داشته و بیش از دو دهه است که پیگیر مطالبات و حقوق کارگران است و از حقوق آنها دفاع می‌کند. ما نیز از ایشان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز