خبرگزاری کار ایران

حضور پزشکیان در جمع پرشور مردم کرمانشاه؛

امید را به جامعه باز خواهم گرداند

امید را به جامعه باز خواهم گرداند
کد خبر : ۱۵۰۰۸۹۹

از توانمندی نخبگان و اقوام در توسعه کشور استفاده می کنم

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه گفت: ما با مردم هستیم، هر کدام از شما یک ستاد باشید و روز جمعه همه پای صندوق‌های رأی حاضر شوید تا تغییر بزرگ را ایجاد کنیم و امید را به جامعه برگردانیم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز در جمع پر شور مردم خونگرم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما برای نوکری مردم ایران آمده‌ایم؛ ما آمده‌ایم صدای کسانی باشیم که تا حالا کسی صدای آن‌ها را نشنیده است و کسی هم پاسخگوی مطالبات به حق آنها نبوده است.

وی ادامه داد: آمده‌ایم پیگیر حق و حقوق اقوام، اقلیت‌ها و کسانی باشیم که حقوق آن‌ها نادیده گرفته شده است و از توانمندی های آنها استفاده ای به نفع منافع و توسعه کشور صورت نگرفته است.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به برخی شایعات در خصوص سردار سلیمانی افزود: سردار سرافراز مهین عزیزمان شهید سلیمانی  به عنوان یک قهرمان ملی و افتخار جهانی است و به کسی اجازه نمی‌دهیم از شخصیت شهدا برای تخریب دیگران استفاده کنند.

وی ایران را برای همه دانست و تصریح کرد: شما؛ مردم افتخار ما هستید، حکومت با وجود شما پایدار می‌شود؛ اگر شما نباشید ما معنا نداریم با قدرت شما به قدرت می‌رسیم، با دیدن شور و شوق شما بار مسئولیت سنگین را احساس می‌کنم و وعده می دهم که شما در تصمیمات کشور سهیم باشید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: فقر، تبعیض، جبر و فساد با وجود بنده از مملکت رخت خواهد بست و این سرزمین را با مشارکت همه مردم از تمام اقوام و مذاهب دوباره سربلند خواهیم کرد.

وی افزود: حقوق کارمندان، کشاورزان، کوله‌بران، بازنشتگان، معلمان‌، مهندسان، جوانان، زنان و همه کسانی که در این مملکت هستند و حقشان نادیده گرفته شده را پس خواهم گرفت.

پزشکیان با بیان اینکه تا پای جان ایستاده‌ام، گفت: در برابر حرف‌ها و قول‌هایمان در پیشگاه خدا، شهدا و مردم؛ مسوول و پاسخگو خواهیم بود در عمل خواهید دید که پای وعده هایش خواهم ماند.

وی تصریح کرد: مملکت را آنگونه خواهیم ساخت که نخبگان، متخصصان و دانشگاهیان  احساس امنیت و آرامش کنند و به آینده امیدوار باشند که دیگر مهاجرت نکند، مملکت ما به گونه ای خواهد شد که دیگران به ما نگاه کنند نه ما با حسرت به کشورها نگاه کنیم

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه گفت: ما با مردم هستیم، هر کدام از شما یک ستاد باشید و روز جمعه همه پای صندوق‌های رأی حاضر شوید تا تغییر را در این سرزمین ایجاد کنیم و طرحی نو در اندازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز