خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در کرمانشاه؛

حال مردم ایران و کرمانشاه خوب نیست/ کرمانشاه رنگین کمان مذاهب و اقوام است از این ظرفیت غافل نشوید

حال مردم ایران و کرمانشاه خوب نیست/ کرمانشاه رنگین کمان مذاهب و اقوام است از این ظرفیت غافل نشوید
کد خبر : ۱۵۰۰۸۸۴

در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دور دوم ریاست جمهوری ، امروز چهارشنبه سیزدهم تیرماه کرمانشاه میزبان مسعود پزشکیان بود و هزاران نفر از سراسر استان در حضوری پرشور در ورزشگاه آزادی این شهر جمع شدند تا حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در ابتدای این مراسم محمدرضا سعیدی، ریس ستاد پزشکیان در کرمانشاه، ضمن خوش آمدگویی به پزشکیان و هیات همراهش گفت: مردم کرمانشاه به دلایل مختلف که ناشی از تبعیض و ناکار آمدی مدیران گذشته و حال است حال و روز خوشی ندارند و در بسیاری از شاخص‌های منفی از جمله بیکاری و فلاکت، این استان در صدر جدول قرار دارد.

وی افزود: مشکل عمده مردم این استان و حتی کشور، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و این مشکلات بنیاد خانواده‌ها و جامعه ایران را در معرض خطر و نابودی قرار داده است.

سعیدی ضمن گلایه از مدیریت ناکارآمد که بواسطه عدم شایسته سالاری در این استان رخ داده است، گفت: امروز برخی از جوانان، نخبگان، تحصیل‌کردگان و جوانان توانمند استان کرمانشاه تنها راه امید و آینده خود را در مهاجرت و رفتن از سرزمین مادریشان و زندگی در غربت می‌دانند.

سعیدی تاکید کرد: امروز ما در آستانه یک انتخاب تاریخی و سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم، اگر گلایه‌ها را فراموش کنیم و بر دشمنی‌ها غلبه کنیم و اگر یکبار دیگر هم پیمان شویم ایران عزیز را سربلند خواهیم کرد و این سرزمین اهورایی را به هویت اصلی خود باز خواهیم گرداند.

ریس ستاد پزشکیان در کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : امروز فردی از خطه سرافراز آذربایجان ، سرزمین ستار خان و باقرخان و قلب مشروطه ، دیار سرداران شهید باکری ها و  خاک پاک شهریار ، برای نجات و سربلندی ایران بپا خاسته است.

وی افزود: دکتر مسعود پزشکیان فردی سالم ، پاک ، با صداقت و شجاع است که می تواند ناجی ایران باشد و قطار توسعه مملکت را که از ریل خارج شده است دوباره به مسیر برگرداند.

سعیدی تصریح کرد: پزشکیان در سخنانش بارها گردن خود را در گرو وعده‌هایش گذاشته است و این عمل به وعده و صداقت را ما سالهاست در رفتار و منش او در مناصب مختلف دیده‌ایم و یقین می‌دانم که در منصب ریاست جمهوری هم این صداقت ادامه خواهد داشت.

نبودن هیچ نقطه سیاه در پرونده و گذشته مسعود پزشکیان و حق طلبی، از دیگر توانمندی‌های مسعود پزشکیان بود که سعیدی به آن اشاره کرد.

سعیدی تاکید کرد: مسعود پزشکیان آمده است که با صداقتی که دارد و استفاده از ظرفیت تمامی اقوام و مذاهب ایران عزیزمان ، با تکیه بر توانمندی و پتانسیل نخبگان و شایسته گزینی این شکاف بین مردم و حاکمیترا ترمیم نماید و امید را به سرزمینمان برگرداند.

سعیدی با اشاره به حق طلبی و احقاق حقوق مردم از سوی دکتر پزشکیان تصریح کرد: او آمده است که صدای اکثریت ناراضی و خاموش باشد، او آمده است تا صدای بی صدایان، حاشیه نشینان ، ضعفا ، محرومان و بی پناهان که صاحبان اصلی این سرزمین‌اند، باشد و من به شما وعده می‌دهم که مسعود پزشکیان صدای رسای شما خواهد بود.

 سعیدی خطاب به پزشکیان گفت: جناب آقای پزشکیان فداکاری ، قهرمانی و شجاعت مردم عزیز کرمانشاه در دفاع از میهن‌مان در سال‌های دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید و مفقود الاثرو هزاران جانباز برای همه به اثبات رسیده است و این مردم سرفراز انتظار دارند شما به تبعیض ها بر علیه این مردم صبور و قهرمان پایان دهید که این انتظار کمترین پاسخ به رشادت های مردم کرمانشاه خواهد بود.

سعیدی تاکید کرد: کرمانشاه رنگین کمان مذاهب و اقوام است ، اهل سنت ، اهل حق ، شیعه و دیگر مذاهب و ادیان آسمانی در کنار هم با زبان‌ها و گویش‌های مختلف هزاران سال است در کنار هم زندگی می‌کنند اما از توانمندی و انسجام آنها آن چنان که شایسته است، استفاده نشده است و امید داریم شما از این اتحاد و همبستگی که در میان مردم این دیار است نهایت استفاده را برای سربلندی میهن عزیزمان استفاده کنید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد روز پانزدهم تیرماه مردم بزرگوار کرمانشاه در کنار مردم تمام ایران با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان در پای صندوق های رای تحول عظیم و تغییر بزرگ را در مدیریت کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز