خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

انتخابات امروز یکی از اتفاقات سرنوشت‌ساز در مسیر پیشرفت کشور است

انتخابات امروز یکی از اتفاقات سرنوشت‌ساز در مسیر پیشرفت کشور است
کد خبر : ۱۴۹۸۸۳۹

استاندار مرکزی با بیان اینکه انتخابات امروز یکی از اتفاقات سرنوشت‌ساز در مسیر حرکت و پیشرفت کشور است، گفت: انتخابات پرشور یکی از مؤلفه‌های اصلی تأمین امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی بوده و کشور علاوه بر مشارکت در انتخابات پرشور نیازمند انتخاب آگاهانه و اصلح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه پس از انداختن رأی خود در صندوق شعبه مصلی بیت‌المقدس اراک در جمع خبرنگاران، افزود: باید مسیری را انتخاب کنیم که بتوانیم کماکان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مطابق آرمان‌های بلند و بیانیه گام دوم انقلاب در میان دهه پنجم انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: انتخابات امروز سبب تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی، قوام و ارتقای شاخصه‌های اقتدار و انسجام اجتماعی خواهد شد. در این راستا هر اندازه بتوانیم این مشارکت را افزایش دهیم، به اقتدار و انسجام اجتماعی و همچنین سربلندی ایران قوی کمک کرده‌ایم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مردم امروز نخست برای حفظ، تأیید و اعلام اعتماد به کشور و دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم آگاهانه به میدان می‌آیند. در این خصوص باید دست به دست یکدیگر دهیم که رئیس جمهوری انتخاب شود تا با حرکت و اقدامات او در مسیر پیشرفت کشور توقفی ایجاد نشود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: از مردم استان مرکزی در شهرها و روستاهای استان دعوت می‌شود در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند. مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس این استان وظیفه دارند با حضور گسترده خود در این فرآیند ملی اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی بیان داشت: طبق اخبار رسیده از ساعات آغازین رأی‌گیری، مردم حضور پرشوری دارند. در این راستا با توجه به گرمی هوا و شلوغی شعب اخذ رأی، از مردم درخواست می‌شود در طول روز در شعب حضور پیدا کنند و این حضور خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه 1067 صندوق ثابت و سیار در سطح استان مرکزی آماده دریافت آرای مردم است، تأکید کرد: در این راستا برگه‌های اسامی کاندیدای ریاست جمهوری صبح امروز اصلاح و در شعب اخذ رأی نصب شد.

مخلص‌الائمه ابراز داشت: رأی‌دهندگان باید رئیس جمهور مورد تائید خود را از بین 4 نامزد باقی مانده انتخاب کنند. مردم آگاه باشند که با نوشتن اسامی 2 نامزد انصرافی کاندیدای ریاست جمهوری (زاکانی و قاضی زاده هاشمی) در برگه‌های خود، رأی آنها به عنوان آرای باطله محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز