خبرگزاری کار ایران

نظارت ۵۴۰۰ ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه

نظارت ۵۴۰۰ ناظر  بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه
کد خبر : ۱۴۹۸۸۳۶

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: ۵۴۰۰ ناظر بر گزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بر عهده داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، حجت الاسلام محسن مفید در نشست خبری  که در محل ستاد انتخابات استان بر گزار شد ،بر اهمیت این دوره انتخابات تاکید کرد  گفت: این دوره انتخابات در شرایط حساسی بعد از شهادت رئیس جمهور ظرف مدت کوتاهی برگزار شد و با توجه به شرایط کشور و منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است.

مفید افزود: چشم تمام کشورهای دنیا و دوستان و دشمنان ما به این انتخابات است، بنابراین میزان مشارکت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدواریم مردم با درک شرایط حساس این دوره، مشارکت پرشوری را رقم بزنند.

وی افزود: مردم باید بدانند رای دادن حق مسلم آنهاست و باید از این حق که سرنوشت آنها را برای چهارسال آینده تعیین می کند، استفاده کنند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان با اشاره به استقبال خوب مردم در همین ساعات ابتدایی گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد و از مردم انتظار داریم در همین ساعات اولیه مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مفید در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های این دوره انتخابات ظرف مدت کوتاهی انجام گرفت، گفت: در این مدت کمتر از ۴۰ روز بعد از شهادت رییس جمهور، هیات های نظارت در استان، شهرستان ها و بخش ها تشکیل شد.

رئیس دفتر شورای در کرمانشاه با اشاره به حضور ۵۴۰۷ ناظر در این دوره انتخابات گفت: ناظران تنها بر روند انتخابات نظارت داشته و طبق قانون حق برخورد ندارند.

وی افزود: این افراد به محض مشاهده تخلف باید گزارش آن را ثبت کرده و نماینده فرماندار در آن شعبه را در جریان قرار دهند.

مفید گفت: همچنین مردم هم می‌توانند در این انتخابات ناظر باشند و در صورت مشاهده تخلف مستندات خود را در سامانه «مردم ناظر» به آدرس https://mardomnazer.shora-gc.ir/ بارگذاری کنند. افراد همچنین می توانند برای تسریع در این روند تخلفات را به ناظر مسئول شعبه اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز