خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه: ‌

۳۲ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

۳۲ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات  را بر عهده دارند
کد خبر : ۱۴۹۸۷۹۰

استاندار کرمانشاه گفت: ۳۲ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات  را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، امروز (۸ تیر) با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه، پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران حاضر شد،  به اهمیت این دوره انتخابات، تاکید کرد و گفت : کشور در شرایط حساسی قرار دارد و امیدواریم در این دوره انتخابات مردم با حضور آگاهانه خود رقابتی پرشور را رقم بزند.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره ۱۶۳۶ صندوق رای آماده جمع آوری آرای مردم در سطح استان هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه، در این دوره ۳۲ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات هستند.

صحرایی با تاکید بر لزوم حضور به موقع مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: رای گیری بر اساس قانون تا ساعت ۱۸ غروب ادامه داشته و امکان تمدید آن نیز وجود دارد، اما توصیه می‌شود مردم در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیندازند.

صحرایی گفت: بر اساس تجارب گذشته ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتخابات بیشتر می‌شود، در نتیجه برای اینکه مردم معطل نشوند، بهتر است در همین ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی گفت: انتظار داریم در این دوره هم مردم رئیس جمهوری صادق و خدوم را انتخاب کنند که بتواند مسیر خدمتگزاری و تعالی و پیشرفت کشور را ادامه دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز