خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات فارس:

شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای فراهم است

شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای  فراهم است
کد خبر : ۱۴۹۸۷۷۳

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است.

 به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی  افزود: ۹۴ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا ، نظارت ، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع آوری آرای مردم هستند.

وی اظهار کرد: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این استان را ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار نفر برشمرد و گفت: علاوه بر این شرایط حضور نمایندگان نامزدها در جلسات تنظیم صورت جلسه تجمیع آرا در بخشداری ها و فرمانداری ها هم فراهم است.

قزل سفلی افزود: به روسا و قائم مقام روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان نیز حضور داشته باشند.

او ادامه داد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هرآنچه که در ستاد انتخابات و در جای جای استان بنا است برگزار شود با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز