خبرگزاری کار ایران

در همایش حامیان پزشکیان شهر محمدیه مطرح شد:

سهم ناچیز کارگران از منابع ملی/ بازنشسته و کارگر زیر فشار تورم هستند

سهم ناچیز کارگران از منابع ملی/ بازنشسته و کارگر زیر فشار تورم هستند
کد خبر : ۱۴۹۷۶۸۱

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین گفت: خواهان تغییر هستیم همه باید پای صندوق آمده و در خصوص انتخابات یک عنصر فعال باشید، باید در این قضیه تعصبی برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قاسمی در همایش حامیان دکتر پزشکیان شهر محمدیه که در سالن اجتماعات نیایش برگزار شد، اظهار کرد: ما مردم ایرانیم پر از شعور  هستیم و ممکن نیست که برای زر و سیم خوشنامی خود را در تاریخ تغییر دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در بخش محمدیه ادامه داد: ما دنبال عدالتیم و کلید واژه دکتر پزشکیان نیز همین است که موجب می‌شود امیدها در دلهایمان زنده شود.

وی بیان کرد: جز معدود مواردی که می‌توان عدالت را در آن پیدا کرد صندوق‌های رای است که در برابر آن  همه دارای یک ارزشیم و نباید این حق را از خودمان بگیریم و تصمیم سازی را به وعده های پوشالی بسپاریم.

نفت و منابع ملی متعلق به همه مردم است

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین نیز در این گردهمایی بیان کرد: وضع کشور همان طور که در بیانات کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره ها می‌بینیم در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دچار مشکل است.

عزیزاله اسدی گفت: خواهان تغییر هستیم همه باید پای صندوق آمده و در انتخابات یک عنصر فعال باشید، باید در این قضیه تعصبی برخورد کرد.

این فعال کارگری با بیان این موضوع که قزوین ۶۱ هزار نفر بازنشسته دارد، افزود: ۶٠ درصد از بازنشسته های ما زیر ١٠ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و این مبلغ با تورم همخوانی ندارد، بازنشسته و کارگر زیر فشار واقعی تورم قرار دارند و همین افراد در خانه جوانانی در آستانه ازدواج دارند.

اسدی تصریح کرد: ما به دولتی نیاز داریم که دروغ نگوید و به فکر رفاه مردم باشد؛ برنامه دکتر پزشکیان برنامه خوب و بر پایه تعامل با دنیا است.

وی عنوان کرد: در حالی که ۷۰ درصد از درآمد کشور برای پرداخت حقوق صرف می‌شود شاهد تفاوت بسیار بالای بهره‌مندی کارگران و کارمندان از حقوق‌ به شکل بسیار نوسانی و بهره برداری اقلیت از درآمد بالا هستیم، نفت و منابع ملی متعلق به همه مردم است ولی به علت تبعیض و بی عدالتی به آن دسترسی ندارند.

اسدی در خاتمه گفت: ما مخالف این تبعیض هستیم و می‌خواهیم همه به خصوص جوانان از آسایش و رفاه و امنیت شغلی و فکری بهره ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز