خبرگزاری کار ایران

برق ۸ اداره پرمصرف آذربایجان غربی قطع شد

برق ۸ اداره پرمصرف آذربایجان غربی قطع شد
کد خبر : ۱۴۹۷۰۵۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تشدید نظارت ها بر مصرف برق در بخش اداری استان خبر داد و گفت: در همین راستا برق ۸ اداره پرمصرف استان امروز قطع شد.

طاهر کیامهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, نقش ادارات و دستگاه های اجرایی را در کاهش مصرف برق در زمان پیک بار و صرفه جویی در مصرف برق را پر اهمیت عنوان کرد و گفت: اکیپ های نظارتی این شرکت از نیمه دوم خرداد ماه و همزمان با شروع پیک بار تابستان ۱۴۰۳ به صورت مداوم و مستمر مصرف برق دستگاه ها و ادارات استان رهچا مورد پایش قرار می دهند.

کیامهر افزود: تمامی ادارات سطح استان باید در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مدیریت کنند.

وی افزود در حال حاضر ۲۱ گروه ارزیاب میدانی بر مصرف برق ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی به صورت میدانی نظارت دارد که علاوه بر کنترل مصرف برق ادارات اسامی ادارات مصرف جهت پیگیری‌های لازم در اختیار استانداری نیز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد از ابتدای آغاز پیک بار تابستان تاکنون برای ۱۷۰ اداره متخلف در سطح استان اخطاری صادر و نیز برق ۱۵ دستگاه اداری پرمصرف بی‌توجه به اخطارها قطع شده است.

کیامهر ادامه داد: همچنین صبح امروز نیز برق ۸ دستگاه اداری آذربایجان غربی که مصرف برق زیادی داشته و به اخطارهای داده شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق بی توجه بوده‌اند،  قطع شد.

وی خاطر نشان کرد:همچنین امروز بیش از  ۳۲  مورد اخطاریه قطعی برق نیز برای ادارات و بانک‌های پرمصرف استان صادر شد که در صورت رعایت‌نشدن سقف مجاز مصرف توسط این ادارات و پس از صدور اخطاریه قبلی، برق این ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز