خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تا پایان شهریور شاهد اصلاح خط مرزی ایران – جمهوری آذربایجان خواهیم بود

تا پایان شهریور شاهد  اصلاح خط مرزی ایران – جمهوری آذربایجان خواهیم بود
کد خبر : ۱۴۹۶۷۹۴

وزیر کشور گفت: تا پایان شهریورماه قرار است اصلاح خط مرزی با بهره برداری از پروژه‌های مورد نظر انجام شده و ما شاهد فرآیند اصلاح خط مرزی ایران – جمهوری آذربایجان باشیم.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی امروز در جریان  بازدید از منطقه پارس‌آباد مغان، اظهار کرد: تا پایان شهریورماه قرار است اصلاح خط مرزی با بهره برداری از پروژه‌های مورد نظر انجام شده و ما شاهد فرآیند اصلاح خط مرزی ایران – جمهوری آذربایجان باشیم.

وی با اشاره به الحاق ۳۰۰ هکتار از اراضی ازدست رفته ایران با اصلاح خط مرزی رود ارس افزود: بر اساس قول پیمانکار پروژه و پیگیری‌های ویژه و مستمر استاندار اردبیل این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و نهایتا ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان مجددا در خاک جمهوری اسلامی ایران احیا خواهد شد.

وزیر کشور  صبح امروز با استقبال سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی از فرودگاه پارس‌آباد وارد استان اردبیل شد و مقرر شد در کنار بازدید از شهرهای پارس آباد و مشگین شهر  عصر امروز چندین پروژه عمران شهری را در اردبیل به بهره برداری برساند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز