خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مرد ۶۱ ساله بر اثر سکته قلبی در ارتفاعات پیرانشهر جان باخت

مرد ۶۱ ساله  بر اثر سکته قلبی در ارتفاعات پیرانشهر جان باخت
کد خبر : ۱۴۹۶۴۵۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:به رغم تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر مرد ۶۱ ساله که دچار ایست قلبی شده بود در در ارتفاعات (گه‌لی آشی) از توابع روستای قلعه تراش پیرانشهر فوت کرد.

حمید محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: ساعت ۱۰:۳۶ صبح امروز جمعه یکم تیر ماه ۱۴۰۳ درخواست اورژانس جهت دسترسی به فرد دچار ایست قلبی در ارتفاعات سخت گذر «گه‌لی آشی» از توابع روستای قلعه تراش شهرستان پیرانشهر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر پیرانشهر پس از دریافت آخرین موقعیت مکانی، بدون فوت وقت و بلافاصله‌ به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و دسترسی به مصدوم، سعی کردند با عملیات احیای قلبی و ریوی مصدوم را به زندگی برگردانند اما متاسفانه عملیات ناموفق بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه، فوتی بومی منطقه برای شکار کبک به ارتفاعات صعود کرده بود گفت:

فوتی این حادثه به پایین دست کوهستان انتقال و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

جوان ۱۹ ساله ماکویی  در رودخانه غرق شد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در حادثه دیگری جوان ۱۹ساله ماکویی بر اثر غرق شدگی در رودخانه جان خود را از دست داد.

محبوبی ادامه داد: در پی گزارش غرق شدن یک جوان در محدوده روستای قلعه جوق ۲ تیم از نیروهای امدادی هلال احمر ماکو بلافاصله جهت پشتیبانی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر پس از ۲ ساعت جستجو در محدوده اعلامی، غریق را کشف و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز